Braniac

Wat een genot om de filmpjes weer terug te zien.. wat een topper is dit! Het zou een hele goede stap zijn van BKV om een XL versie van de Braniac uit te brengen. Is het geen mogelijkheid om via vwc een mail te doen aan BKV met een vraag naar de haalbaarheid van dit plan als er meer animo voor is?

We zullen over een paar weken weer beginnen met de importeurs bezoeken.
Zoals altijd zal er dan weer een topic geopend worden voor vragen van de leden die wij dan mee zullen nemen.
Dus als het topic tegen die tijd geopend is stel hem gerust en wij nemen hem mee.

Vriend van me had 4 van deze geschoten en hij zei: Beter 4 van deze blokjes achter elkaar dan één illegaal flowerbed...
Zal eens een filmpje vragen!

Wow, dit is wel een hele gave cake. Komend jaar ga ik er zeker ook een halen. Tempo en de grote van de boeketten is geweldig. Echter vraag ik me af of deze 15 euro blijft kosten.... Met breeschoten weetje je het maar nooit he ... :p

Echter vraag ik me af of deze 15 euro blijft kosten.... Met breeschoten weetje je het maar nooit he ... :p

BKV is werkelijk van plan om de prijzen zo te laten. :wink:

Ook ik vond dit echt een topper van een cake! Ik had er twee, en ze gingen tegelijk. Man, man, man, wat een geweld! Duurt best kort, maar echt een zee van goud en blauw in de lucht! Prima knallen, heerlijk grote boeketten! Echt een klassecake! Ongelooflijk goedkoop. Als ik hem volgend jaar weer kan krijgen, dan neem ik hem minstens twee keer, liever nog vier keer.

Filmpje komt later dit jaar...

Wat is dit een geweldig bakje zeg.
De kleuren goud en blauw behoren toch al tot een van mijn favoriete combinaties en dan ook nog die salvo's erbij.
De kers op de taart is dan nog de prijs natuurlijk:) .. Waarom zou je zoiets laten liggen?:p

Dit jaar 1. Kwam mijn vriendin mee aan.
Eerst de crash dragon en dat was al een topper. Daarna na 12 uur dit bakkie en we stonden echt te kijken.
Grote boeketten, mooie tail, dikke knal en heerlijk geweld.
Volgend jaar neem ik er minimaal 5!

en binnen no-time uitverkocht:sad:

29e Heb ik er 1 gekocht. de laatste die ze hadden bij het filiaal, dus mn maat wou er ook 1, maar ik had de laatste voor zijn neus weggehaald:rolleyes:

Savonds eventjes afgesproken om naar het Dorpje hiernaast te rijden, ook dara was de Brainiac uitverkocht..

Bij de 1e winkel zei die man dat ze 30e pas in de avond weer zouden arriveren.. maar ze hadden ze die morgen al:D dus nog eventjes snel 1 gekocht met nog 2 Crashes

heerlijk die Crackling mines en daarboven Gouden boeketten met blauw:cool:

Was afgelopen jaar al het twijfelen om de hele lijn aan te schaffen.
Helaas niet gedaan en nu flink spijt van als ik de filmpjes zie en reacties lees.
Volgend jaar 100% zeker meermaals in mijn collectie :yes:

Breeschoten "de Kruiterij" stond altijd heel erg laag bij mij (Omdat prijs/kwaliteit vaak lachwekkend was), mede dankzij deze nieuwe lijn zal breeschoten een heel stuk hoger op freaks hun lijsie staan, en ik zou special naar een breeschoten dealer rijden voor deze lijn :)

Leukste is combineren en deze potten horen er gewoon bij in je collectie :D

Breeschoten "de Kruiterij" stond altijd heel erg laag bij mij (Omdat prijs/kwaliteit vaak lachwekkend was), mede dankzij deze nieuwe lijn zal breeschoten een heel stuk hoger op freaks hun lijsie staan, en ik zou special naar een breeschoten dealer rijden voor deze lijn :)

Leukste is combineren en deze potten horen er gewoon bij in je collectie :D

Klopt als een bus: Breeschoten word door deze lijn weer op de kaart gezet!
Ik hoop dat Breeschoten gaat uitbreiden met deze lijn. (ik vind ze veel beter dan de Ferro lijn die stukken duurder zijn)

Klopt als een bus: Breeschoten word door deze lijn weer op de kaart gezet!
Ik hoop dat Breeschoten gaat uitbreiden met deze lijn. (ik vind ze veel beter dan de Ferro lijn die stukken duurder zijn)

En nu maar hopen dat Halfords dan ook eindelijk producten gaat verkopen die de moeite waard zijn. Zoals dit product. Vorig jaar was er echt geen één product wat ik daar wel zou kopen.

En nu maar hopen dat Halfords dan ook eindelijk producten gaat verkopen die de moeite waard zijn. Zoals dit product. Vorig jaar was er echt geen één product wat ik daar wel zou kopen.

Hier ben ik helemaal mee eens. Ik heb bij halfords bijna geen één budgetcake gezien die het geld waard is. Hoop dat ze meelezen!

Het heeft een tijdje moeten duren met Breeschoten, vaak dure potten die het in verhouding niet waard zijn.

Dit was toch wel 1 van de uitblinkers op mijn oudjaar 2010-2011

Back
Bovenaan