Braniac

Verdikkie wat een gaaf ding. Zeker als je dit met 4 stuks tegelijk schiet.

Dan heb je toch haast 1 kilo kruit in je straatje staan voor 60 euro...

En dat nog wel voor BREESCHOTEN, wie had het ooit gedacht dat zij met zo'n stuntprijs kwamen!

Ik vind deze cake net het iets kleinere broertje van de Sniper, echt een goede zet van de Kruiterij. Hopelijk komen deze cakes ( de gehele Dragon lijn ) volgend jaar op dezelfde verkoopprijs uit en blijven ze dezelfde uitwerkingen houden :wink:

Net ook weer op een demo gezien en ook voor de tweede keer blijft hij gewoon prachtig. Met die hele Dragon Line heeft de Kruiterij een plaatje in handen!

Misschien een gedurfde uitspraak, maar de gehele Dragon Line knalde Ferro eruit, zowel in uitwerking als burst.

Liever een 15 euro pot uit de dragon line dan zo'n 70 euro bak van Ferro.
Vanavond de Brainiac ook gezien, en is gewoon een toppertje!

Ben ik blij dat ik de goede keuze heb gedaan en deze gehele lijn heb besteld.
Ik vond ze geweldig, zag ze voor het eerst bij de demo van Harten4 en heb ze gelijk daar besteld.

Ik heb hem in huis, ben benieuwd! Ik heb hem nog niet in het echt mogen zien, maar de filmpjes en reacties hadden mij overtuigd. En voor 15 euro kan het nooit echt een miskoop zijn :)

Ik hb deze inmiddels ook in mijn bezit, vandaag gekocht, had tevens de laatste van het filiaal, aangezien een vriend ze ook wou kopen en ze niet meer hadden kwam die man met het verhaal dat als die vanmiddag bestelde, het vuurwerk pas Morgen avond aanwezig zou zijn:S

Heb hem daarnet ff afgestoken maar wat een gigantische effecten voor zijn formaat,
Overtreffen ruim alle andere effecten uit de buurt, volgend jaar deze zeker 2 keer aanschaffen !

Ai wat ging deze lekker, ik had hem 2x en het was echt een topper. Mooie mijnen en prachtige boeketten, ik ga proberen de filmpjes zo snel mogelijk online te zetten.

Wat een geweldige pot dit!
Vrij grote mines met Crackling, met enorme boeketten, en dat dan in salvo's van 3.
Zeker volgend jaar weer!

Geweldige cake.
Prachtige brocade's die zeer duidelijk zijn.
Perfect tempo met prachtige kleuren.
Voor de prijs hoef je hem niet te laten staan.

In de avond mogen aanschouwen, echt een geweldige pot. Zo geweldig dat die zelfs van ruim 20 mensen een staande ovatie kreeg:D

Hier heb ik 2 filmpjes van de Braniac, het is geen hoge kwaliteit en de wind stond een beetje verkeerd waardoor alle bombettes boven ons hoofd werden geblazen. Hierdoor verdraaide ik mijn nek een aantal keer:P

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gewoon een topper van een cake, 15 euri is werkelijk een prachtprijs voor dit product, ik zou hem bijna goedkoop willen noemen, want je krijgt er topkwaliteit voor. :D

De eerste stooksessie afgesloten met deze cake. Wat een bak! Heerlijke salvo's met prachtig grote boeketten. Voor €15 is dit een van de beste cakes in die prijsklasse. Volgend jaar minimaal 3x :)

Back
Bovenaan