Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn Spinnerz 2 Colorz helaas niet geleverd wordt.
Is bij mij in de buurt nog steeds te koop.China red screaming elevator ook afkeur
Bekijk bijlage 68926
Wel vreemd verhaal van de spinnerz to colors, schiet me niet af als ik het fout hebt maar was de spinnerz to colors geen uitloop?
Begreep dat deze vorige jaar al niet meer te krijgen was bij Lesli en niet meer terug kwam, als dat zo is vreemd dat hij afgekeurd is, want volgens mij test I< geen oude batches kan het natuurlijk fout hebben.
Ik hoop het voor je. Alleen heb ik al berichten gehoord dat winkeliers bericht krijgen van lesli om het klaar te zetten en dat het door lesli uit de bunkers word gehaald. hoop voor jou dat het niet zo is maar ik ben er bang voor.Ik heb contact gehad met mijn dealer over de Springteufel 1 en Komodo dragon en die zeggen dat de aanwezige voorraad gewoon uitgeleverd gaat worden.
Ik hoop het voor je. Alleen heb ik al berichten gehoord dat winkeliers bericht krijgen van lesli om het klaar te zetten en dat het door lesli uit de bunkers word gehaald. hoop voor jou dat het niet zo is maar ik ben er bang voor.