Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Dan mis je vooralsnog dus enkel de Teufel... Rest zijn losse berichten van winkeliers die er niet meer aan kunnen komen zoals zoveel producten uitverkocht zijn, geen berichten vanuit importeurs van afkeur. Dan komt 't hier wel in de openingspost te staan

Ik heb contact gehad met mijn dealer over de Springteufel 1 en Komodo dragon en die zeggen dat de aanwezige voorraad gewoon uitgeleverd gaat worden.

Wel vreemd verhaal van de spinnerz to colors, schiet me niet af als ik het fout hebt maar was de spinnerz to colors geen uitloop?

Begreep dat deze vorige jaar al niet meer te krijgen was bij Lesli en niet meer terug kwam, als dat zo is vreemd dat hij afgekeurd is, want volgens mij test I&LT geen oude batches kan het natuurlijk fout hebben.

De reden durf ik zo niet te zeggen, ik kreeg bericht van de dealer waar ik deze besteld had dat hij helaas toch niet leverbaar is.

Volgens mij zitten te veel mensen zaken te melden die alleen bij hun winkel niet leverbaar is. Er is landelijk een tekort op spullen bij leveranciers. Meerdere importeurs zijn met verschillende zaken uitverkocht omdat een product uitlopend of niet op tijd binnen is (nieuwe batches). Helaas hebben meerdere winkels hierdoor ook niet alle bestelde producten binnen.

Hoe vervelend ook, verwar 'plaatselijk niet leverbaar' niet met afkeur door ILT.

Wel vreemd verhaal van de spinnerz to colors, schiet me niet af als ik het fout hebt maar was de spinnerz to colors geen uitloop?

Begreep dat deze vorige jaar al niet meer te krijgen was bij Lesli en niet meer terug kwam, als dat zo is vreemd dat hij afgekeurd is, want volgens mij test I< geen oude batches kan het natuurlijk fout hebben.

Van een groot aantal producten waar spinners en fluit in zit, zijn de kooien afgekeurd. De Spinnerz to colorz is een van deze producten. Enkel items die hier onder vallen en al uit waren geleverd aan de verkooppunten die kunnen verkocht worden. Rest wat nog bij importeurs staat mag niet meer uitgeleverd/vervoerd worden.

Ik heb contact gehad met mijn dealer over de Springteufel 1 en Komodo dragon en die zeggen dat de aanwezige voorraad gewoon uitgeleverd gaat worden.
Ik hoop het voor je. Alleen heb ik al berichten gehoord dat winkeliers bericht krijgen van lesli om het klaar te zetten en dat het door lesli uit de bunkers word gehaald. hoop voor jou dat het niet zo is maar ik ben er bang voor.

Ik hoop het voor je. Alleen heb ik al berichten gehoord dat winkeliers bericht krijgen van lesli om het klaar te zetten en dat het door lesli uit de bunkers word gehaald. hoop voor jou dat het niet zo is maar ik ben er bang voor.

Klopt, dit heb ik ook gehoord.
Mij werd verzekerd dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ik ze dus gewoon meekrijg.
Misschien hebben hun dat bericht nog niet gehad van Lesli, maar goed ik ga er niet vanuit dat ik ze krijg dan kan het alleen maar meevallen

Ik heb het al eerder gezegd, dit is gewoon de nek van de vuurwerkbranche op alle mogelijke manieren om te draaien.

Back
Bovenaan