Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Ben ik het mee eens.

Maar in het geval van de Komodo Dragon / Springteufel zit je met een ronde vorm.
Hij is hoger dan dat hij breed is. (corrigeer me als ik het fout heb)

Daardoor is er toch een kans dat hij omvalt door de fontein en die bombettes op het laatste moment door de straat rammen.
Ja, het is niet heel verrassend op zich.

Ja, het is niet heel verrassend op zich.

Ik zie straatfilmpjes waarop ze hem niet vastzetten, en dat gaat wel goed moet ik zeggen.

Ik snap niet dat ze deze items door het IL&T proberen te duwen, vooral door de vorm van de cake.

Beetje vragen om problemen.

Hopelijk te verkopen via BE / DE...

De gemiddelde consument niet, en laten we eerlijk zijn dat het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn om een cake vast te zetten.

De importeurs zouden inderdaad moeten inzetten op kant-en-klare cakes die je meteen kan aansteken.
Zonder stenen of zandzakken errond.

De realiteit is dat de meesten op dat moment al flink dronken zijn.
Ze willen het gewoon neerzetten, aansteken en genieten.
Vastzetten van cakes doet bijna niemand, straatfilmpjes op Youtube zijn duidelijk.

De gemiddelde consument niet, en laten we eerlijk zijn dat het eigenlijk niet nodig zou moeten zijn om een cake vast te zetten.

Sinds in 2016 bij mij een Volt Capital tijdens het finale salvo is omgevallen zet ik iedere cake die ik los schiet vast.

Maar laten we weer on topic gaan

Lijkt me ook raar; stabiel en geen te grote knetterwolk, dan kun je alle knetterfonteinen wel afkeuren... Denk gevalletje voorraad op, praatje klaar...

Vooralsnog nog niets gehoord van mijn verkooppunt omtrent springteufel. Hoop dat ze dit nog wel vooraf doen, ik vind het niets als je dat pas bij het afhalen hoort. Voor de doorstroom ook beter als het vooraf al bekend is.

Vooralsnog nog niets gehoord van mijn verkooppunt omtrent springteufel. Hoop dat ze dit nog wel vooraf doen, ik vind het niets als je dat pas bij het afhalen hoort. Voor de doorstroom ook beter als het vooraf al bekend is.

Komt vast wel. Het bericht is pas vanmiddag aan dealers gestuurd. De springteufel en de Komodo dragon

Ze zijn afgekeurd vanmiddag al bericht gekregen dat ze niet mogen worden uitgeleverd.

Twee keer Komodo Dragon hier. Echt heel zuur. Was er wel echt eentje waar ik naar uitkeek. Weet niet eens of ik hier wel een vervanger voor uit wil zoeken.

Bij Valk is het altijd een verrassing. Wordt helemaal niks bij het afleveren vertelt. Heb er elke keer zelf achter moeten komen. Voor de rest een tevreden klant hoor... :wink:

Mogelijk dat 'sommigen' ook meer en meer wat randen van de wetgeving op gaan zoeken en dus een bezwaar indienen op de batch die afgekeurd is en een andere batch wel de verkoop in jagen. Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven, met acht man sterk een zooitje ongeregeld bij de kleurende vrienden...

Wel erg jammer, had zelf 2x springteufel en 3x komodo. Enkel onze Duitse vrienden hebben van dit product kunnen genieten. Een alternatief is er niet in mijn ogen.

Back
Bovenaan