Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was hij het zelfde of absoluut niet? En was hij goed?5192 1.2" space of gold zit in kooiBekijk bijlage 1806831
Deze was niet hetzelfde als de Freestyle Madness. Het was meer een omlabeling van de Golden Willow. Hier was mijn filmpje van dit blok https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/1-2-golden-willow-nieuw-2024.1799035/post-1854353Was hij het zelfde of absoluut niet? En was hij goed?
Snap wel wat je bedoeld. Die past er niet helemaal bij he? Mij stoort het in ieder geval minder erg.. deze gaat op het lijstje.Doordat ie weer is aangevuld bij een webshop tog maar weer even de reacties en films lezen/kijken. Die eerste 3 cakes zijn echt geweldig, toen die bezig waren dacht ik dat wordt weer een bestelling. Maar die laatste cake verpest het voor mij persoonlijk dan tog weer. Normaal zou ik dat voor lief nemen, maar dit jaar wil ik kritischer zijn naar de aankopen die ik doe, deze komt er dus helaas niet bij.
dank voor de beelden, gaaf zo in meerdere posities. Mooiste vindt ik het verste weg geeft goed aan hoe groot de effecten zijn.Hier 2x geschoten, blijft een van de betere compounds vinden van aflopen jaar.
Hier stond hij in open weiland.
Wat een top film! Tnx!Hier 2x geschoten, blijft een van de betere compounds vinden van aflopen jaar.
Hier stond hij in open weiland.
Bron: huismanEen bepaalde batch ja. Niet alle productie. En van wie heb je deze zgn info dan? I call bullshit