1.2" Freestyle Madness 100

Had hem op verzoek bewaard voor bij de nieuwjaarsvisite vandaag. Wat een mooie compound. Klapte lekker

Gisteren een overvloed aan 100 schots 30 mm I-shape gezien.
Ik moet zeggen dat ze allemaal wel erg op elkaar lijken, en op den duur ging het mij eerlijk gezegd zelfs vervelen.
Wat minder harde burst maar beter uitgewerkte effecten waren soms echt een verademing (Riakeo...).
Of onderscheidend qua tempo of shape, zoals Hardcore Helium.

Maar deze is mij wel bijgebleven.
Steekt wat mij betreft echt boven de concurrentie uit.

Vind het echt schandalig hoe winkeliers zaken aanprijzen als omlabeling terwijl het totaal niet overeenkomt. Breda ook al met de 4 seasons.

Doordat ie weer is aangevuld bij een webshop tog maar weer even de reacties en films lezen/kijken. Die eerste 3 cakes zijn echt geweldig, toen die bezig waren dacht ik dat wordt weer een bestelling. Maar die laatste cake verpest het voor mij persoonlijk dan tog weer. Normaal zou ik dat voor lief nemen, maar dit jaar wil ik kritischer zijn naar de aankopen die ik doe, deze komt er dus helaas niet bij.

Doordat ie weer is aangevuld bij een webshop tog maar weer even de reacties en films lezen/kijken. Die eerste 3 cakes zijn echt geweldig, toen die bezig waren dacht ik dat wordt weer een bestelling. Maar die laatste cake verpest het voor mij persoonlijk dan tog weer. Normaal zou ik dat voor lief nemen, maar dit jaar wil ik kritischer zijn naar de aankopen die ik doe, deze komt er dus helaas niet bij.
Snap wel wat je bedoeld. Die past er niet helemaal bij he? Mij stoort het in ieder geval minder erg.. deze gaat op het lijstje.

Afgelopen jaar als vervanger gekregen en hij was top! Een mailtje naar de winkel resulteerde in een laatste exemplaar welke snel in mijn winkelmandje belande.

Dit jaar weer in de straat😃

Een bepaalde batch ja. Niet alle productie. En van wie heb je deze zgn info dan? I call bullshit
Bron: huisman

Helaas heeft Magnum ons inmiddels nogmaals bevestigd dat de Freestyle Madness inderdaad helemaal uit het assortiment is.

Toen we vervolgens aangaven dat meerdere winkels ze wel nog aanbieden, waren ze verbaasd. Mogelijk denken deze winkels dat dit artikel in het assortiment blijft en dat ze verwachten dit artikel later in het jaar alsnog in te kopen. In ieder geval is dit artikel dit jaar aan nog geen enkele winkel verkocht, er is/was immers ook geen voorraad. Het enige wat nog kan is dat zo'n winkel zelf nog wat restvoorraad had staan.

Ook van andere winkels heb ik helaas de zelfde mededeling ontvangen.

Gizmo heb ik qua zn info wel aardig hoog zitten dus als hij dat bevestigd zal dat wellicht wel zo zijn.

Mocht deze idd uit het assortiment zijn zou dat echt heel zonde zijn helaas. Zelf heb ik de freestyle bij valk in bestelling staan dus we gaan het zien.

Mocht deze doos niet doorgaan en wellicht ook nog dat gekut weer met die kooien dan ben ik nu onderhand 80/90% van mn bestellingen kwijt voor dit jaar.

Bedankt iig voor de info @PyroTiel 👊

Back
Bovenaan