[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 18 december 2025

Onderstaande waren de artikelen die wel de moeite waard zijn. De rest was het niet waard of heeft enorm ingeleverd, met als dieptepunt de Titanium Blast & Booming Tundra.. Oef, wat was die slecht!!

5. Crossbeam - Vuurwerkmania
10. Riakeo 500 - Riakeo
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
29. Royal Tears from Heaven - Rubro

Dank voor de stream.

Vond het (op beeld) niet allemaal heel interessant. De laatste compoumds deden het wel goed.

Hoop wat veel op elkaar lijkt. Ik mis de oude losse potten waar goede single effecten in zaten, zonder al die goud opvulling.

Het kooiloze vuurwerk heeft er echt wel op ingeleverd.

Desalniettemin mooi dat de demo van Huisman door kon gaan. Is en blijft een topwinkel.

Onderstaande waren de artikelen die wel de moeite waard zijn. De rest was het niet waard of heeft enorm ingeleverd, met als dieptepunt de Titanium Blast & Booming Tundra.. Oef, wat was die slecht!!

5. Crossbeam - Vuurwerkmania
10. Riakeo 500 - Riakeo
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
29. Royal Tears from Heaven - Rubro
Dat klinkt niet goed voor mijn bestelling van de titanium blast en booming tundra 😆

Iemand een idee welke cake of cakebox kwam na die wicked fan cake in de finale ?
Daar kwamen een klappen vanaf 😇

Firestarter denk ik.

Leuke demo weer. Veel goede artikelen zoals crossbeam, Riakeo 500, Cupido, fast 19 en infinity culture.
Rave from hell, gold Dakota en vooral firestarter staken er met kop en schouders bovenuit!

Ik vond het meeste verder eigenlijk weinig interessant. Vond zelfs een aantal zaken ronduit tegenvallen (scream, booming & blast).

Heb echt wat Riakeo spul gemist en er zijn ook een nieuwkomers die ik wel had willen zien (maar wat verder begrijpelijk is als het niet binnen is).

Back
Bovenaan