[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 18 december 2025

Dank voor de demo Huisman! Erg genoten van de mooie producten en het toetje. Een aantal toppers gezien zoals de crossbeam, gold dakota, alles van riakeo, infinity culture, firestarter en transbomber. Gelukkig maar 1 flopper, die 2 magnum bakjes van klein kaliber. Toetje ook mooi gedaan met producten uit eigen assortiment!

Was een goede demo en heb genoten. Finale wel gefilmd, maar is hier al genoeg geplaatst dat het dus niet echt meer nodig is. Mooie producten gezien, ruime opkomst en een goede sfeer en een leuke finale. Enige jammere aan de finale vond ik het te lange tussenstuk met enkel fluiters. Verder top.

Genoten van de demo, dank voor de organisatie, was weer top! Toch weer wat positieve verrassingen van met name de crossbeam, transbomber viel gelukkig ook niet volledig door de mand en gold dakota ging ook lekker. Riakeo erg goed, al blijft ik het te duur vinden

Overall met het kooiloze jaar wel wat minder positieve verrassingen (zoals ook wel te verwachten) en wat me ook vooral bij blijft zoals eerder gezegd is de inconsistentie in burst binnen cakes.

Gelukkig nog wel wat inspiratie op kunnen doen voor wat last-minute bestellingen, nogmaals dank daarvoor!

Hierbij nog het toetje, alle losse producten inmiddels in 4k te vinden op mijn youtubekanaal :)

Was erg leuk om de producten hierin te spotten. Firestarter, cupido, transbomber, cairo en natuurlijk de crossette switch vielen positief op!

• Like
Waarderingen: Kees
Gisteravond weer een leuke demo gezien met een zoals gewoonlijk gevarieerde schietlijst. Vind het zonde om te zien dat door al de veranderingen in de regelgeving de kwaliteit van het NL consumenten vuurwerk in het algemeen hard achteruit is gegaan.

Maar heb ondanks dat weer genieten van een uurtje kruitsnuiven. Crossbeam, Stockholm Spectacle, Fast 19, Gold Dakota en Rave from Hell erg van genoten.

Erwin en Huisman Vuurwerk Team bedankt voor de demo en laten we hopen dat dit niet de laatste was.

Bedankt @gizmo75 en team voor weer een mooie demo! Een eerlijke demo zoals gezegd. Er zaten toppers en floppers tussen:

Top 3: (deels voor prijs/kwaliteit gekozen)
1. Firestarter
2. Crossbeam
3. Gold Dakota

Flop 3:
1. Booming Tundra & Titanium Blast (Nu al medelijden met de trotse papa die hier mee thuis komt tijdens de verkoopdagen)
2. Tormenta & Trueno De Oro
3. Scream battery 25sh

Heerlijke demo, en balen dat ik er niet bij kon zijn. Gelukkig was ik net op tijd thuis om de stream aan te zetten van Eindje Pyro, topkwaliteit! Hartstikke bedankt aan Huisman voor de demo, en Eindje voor de stream!

@gimzo75 bedankt voor de leuke demo. Tevens goed om te weten dat streamen van een demo prima te doen is :D

Iedereen bedankt voor de bedankjes, na wat opstart problemen was het beeld en geluid hopelijk prima. Smaakt naar meer :D :bonk:

Hierbij nog de volledige demo +finale met de tijdstippen:

Schietlijst:
00:00 Wachten
05:52 Voorwoord
08:37 Monster Ride
09:11 Fresh Rebel
09:48 Blinking Starlight
10:48 Apex 1 & 2
12:26 Crossbeam
13:22 Bizar 14
13:55 Scream Klasek 25
14:51 Stockholm Spectacle
15:33 Der Hammer
16:13 Riakeo 500
16:55 Fast 19
17:53 Head Hunter
18:56 Zena Full Sky
19:43 Wick@ Sick Fan
21:44 Cupido
22:42 Gold Dakota
24:01 Blue Maroon
25:08 Tormenta-50 Tiros en Trueno e Oro-60 Tiros
27:18 Tactical Mind
28:23 San Marino Golden Medal
29:24 Exclusive Funky Town
30:50 Titanium Blast & Booming Tundra
32:35 Transbomber
34:09 Caracas Chaos
35:26 Code Red
36:45 Infinity Culture
38:07 Rave From Hell
39:49 Triple X
43:47 Event Royal Tears in Heaven
50:45 Vuurwerkfinale

Ook ik heb weer genoten van de fijne demo! Dit jaar gelukkig wat minder blubber voor de kunstgras velden :) en de demo was perfect!

Wat leuke en minder leuke producten gezien. En het meest verrast door de Crossbeam ( dus laat die maar snel weer op voorraad komen )

Thanks @gizmo75 en het volledige Huisman team! Laten we positief blijven en tot volgend jaar :) en tot de 30ste!

Hey Huisman vuurwerk team,

Wat een super vuurwerkdemo was het weer. No nonsense. WYSIWYG.
Alles zo uit de bunker, kan niet eerlijker en mooier.

Wat een moois was er weer, voor mij waren Crossbeam, Stockholm Spectacle, Gold Dakota en Rave from Hell de hoogtepunten.
Waarbij opgemerkt dat de Crossbeam echt zeer verrassend was. Klein maar fijn.

Dank voor de vette demo en hopelijk toch tot volgend jaar op dezelfde plek.🙏

Back
Bovenaan