[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 18 december 2025

Mooie lijst zeg! Echt heel benieuwd naar hoe bv de Monster Ride kooiloos is. Of we überhaupt verschil zien. De Code Red weer een beetje richting de eerste batch? De Rave was top op tijdens de Mania demo, kijken wat hij in Huissen doet! Heel plezier en hopen op rustig weer!

Mooie schietlijst! Ben benieuwd vanavond. Jullie verwachten wel wat van de Code Red om deze zo laat in de schietlijst te plaatsen. Hopelijk komt ‘ie in oude glorie weer terug!

Mooie lijst zeg! Echt heel benieuwd naar hoe bv de Monster Ride kooiloos is. Of we überhaupt verschil zien. De Code Red weer een beetje richting de eerste batch? De Rave was top op tijdens de Mania demo, kijken wat hij in Huissen doet! Heel plezier en hopen op rustig weer!
Rave ben ik ook benieuwd naar ja! Vanavond de 2025 batch?

mooie lijst idd en zie weer een mogelijke extra bestelling aankomen of niet uiteraard maar ben benieuwd naar de neem ik aan allemaal kooiloze producten

Erwin en je team heel veel plezier vanavond!! Bij de ogenschijnlijke laatste huisman demo ik Zal helaas door allerlei kerstdiners niet op het terrein zelf zijn maar ik zoek geheid met 1 van mn kleine pyro's een mooi plekje om hvv heen met de scooter omdat er nog verplichtingen roepen naderhand😉

Bedankt voor alle leuke demo's de afgelopen decennia!!

Feuerfrei!!!!🔥

Leuke lijst Huisman! Hopelijk een stream vanavond en anders later de beelden bekijken. Veel plezier voor de gene die gaan.

Bekijk bijlage 1821304

SCHIETLIJST!! Daar is 'ie dan, de Schietlijst van de Huisman Vuurwerkdemo 2025 van vanavond!!

Het is een mooie mix van cakes, fonteinen en compounds geworden van zowel nieuwe als bestaande producten van al onze leveranciers:

1. Monster Ride - Vuurwerkmania
2. Fresh Rebel - Magnum
3. Blinking Starlight - Magnum
4. Apex I + II - Rubro
5. Crossbeam - Vuurwerkmania
6. Bizar 14 - Magnum
7. Scream Battery 25 - DumBum
8. Stockholm Spectacle - Magnum
9. Der Hammer - Vuurwerktotaal
10. Riakeo 500 - Riakeo
11. Fast 19 - Vuurwerkmania
12. Head Hunter - Magnum
13. Full Sky - ZENA
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
17. Blue Maroon - Rubro
18. Tormenta & Trueno De Oro - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
20. San Marino Golden Medal - Magnum
21. Exclusive Funky Town - Magnum
22. Booming Tundra & Titanium Blast - Magnum
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
25. Code Red - Vuurwerktotaal
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
28. Triple X - Magnum
29. Royal Tears from Heaven - Rubro

Toetje: Finale van diverse artikelen die verkrijgbaar zijn in onze Huisman Vuurwerk Store!!

Uiteraard worden er vanavond voorafgaand aan de Vuurwerkdemo Schietlijsten uitgedeeld. Ook zullen we ervoor zorgen dat we een stapel Huisman Vuurwerk Flyers meenemen. Vraag daar dan wel even naar.

Heel graag tot vanavond!!
Prachtige lijst met idd veel bekende/hardlopende producten. Ben benieuwd op alle filmpjes want zelf kan ik er helaas niet bij zijn...

Back
Bovenaan