Tweede Kamerverkiezingen 2025

Oh, dan had ik subiet blanco moeten stemmen na het omen dat mijn id-bewijs verlopen bleek, en daar schijn je dus geen bericht over te krijgen. Verdomd duur geintje geworden in de loop der afgelopen tienenhalf jaar dus wordt maar een compoundje minder, vrees ik :cry:

Stemmen lijkt me juist erg belangrijk en er is altijd een partij waar je het met een aantal (voor jou belangrijke) punten over eens bent.
Mijn advies zou zijn om vooral niet te stemmen op partijen die vanuit het verleden bewezen hebben een stem te misbruiken om hun agenda door te drukken of uit vriendjespolitiek.
Je kan het met theoretische punten nog zo eens zijn,maar zoals gebleken en door hun zelf geroepen in debatten,dat bepaalde punten niet zo zwart-wit zijn als men ze heeft opgeschreven,ofwel men roept wel iets maar met dan wel met nuance's nr 1-10 erbij geroepen.

Als we niet gaan stemmen op een partij die een stem misbruiken om hun zin te krijgen,dan kunnen we wel stoppen met stemmen.
Telt overigens ook voor wat de partijen zeggen te willen en uiteindelijk nog overlaten van die standpunten.
Men begint met een volle vuilniszak waarin 1 standpunt zit,en uiteindelijk blijven er van al die vuilniszakken met standpunten ,enkel maar de plastic touwtjes over waarmee je de vuilniszak dicht knoopt.

Dat is dan ook wat het mij betreft samen met kleutergedrag over met wie ze niet willen "spelen" het grootste struikelblok bij partijen,ze hebben aan het begin allemaal een grote mond en beloven van alles,maar puntje bij paaltje verwateren de positieve punten voor de burger en de andere helft die je juist nadelig treft,die blijft overeind.
(ik hoop dat we het beloofde kwartje van kok nog terug krijgen,met rente en inflatie correctie,dan zijn ze gelijk straatarm,maar hebben ze tenminste 1 belofte,zei het met vertraging,toch ingelost :d)

Maar dat is mijn kijk op het verhaal.
Hoe nutteloos ik stemmen enerzijds ook vind,ik heb het toch gedaan,en nou maar afwachten wat voor puinhoop we nu weer over ons uitgestrooid gaan krijgen :bonk:

Oh, dan had ik subiet blanco moeten stemmen na het omen dat mijn id-bewijs verlopen bleek, en daar schijn je dus geen bericht over te krijgen. Verdomd duur geintje geworden in de loop der afgelopen tienenhalf jaar dus wordt maar een compoundje minder, vrees ik :cry:
Niet dat ik een boete ofzo kreeg hè, of niet mocht stemmen (daarvoor mag ie 5 jaar verlopen zijn...), maar direct nieuwe besteld en dat is in 10 jaar van €45 naar €78,50 gegaan, boooooo

omdat de pvv toch al door iedereen wordt uitgesloten om mee samen te reageren dan toch maar voor ja21 gestemd ,coenradie in dit geval en hopen op een "midden rechts"kabinet ,beste keuze leek mij om links zo min mogelijk kans te geven

Ik stem waar ik voor sta en welke partij het beste bij mij past. Het vuurwerk verbod gaat er zo goed als zeker toch wel komen. De partij die het beste bij past is dan geheel toevallig tegen een vuurwerk verbod. Mooi meegenomen, maar niet leidend. Ik stem op de partij waar ik sinds de oprichting al op stem, omdat ik een conservatieve nationalist ben die aan de rechterkant staat. Vul zelf de partij maar in...

Back
Bovenaan