Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik dan straks verplicht de gewonnen Galacticos te delen?GroenLinks geworden hier![]()
Jaa rekening stokenBen ik dan straks verplicht de gewonnen Galacticos te delen?
SP denk ik dan toch?Ik stem waar ik voor sta en welke partij het beste bij mij past. Het vuurwerk verbod gaat er zo goed als zeker toch wel komen. De partij die het beste bij past is dan geheel toevallig tegen een vuurwerk verbod. Mooi meegenomen, maar niet leidend. Ik stem op de partij waar ik sinds de oprichting al op stem, omdat ik een conservatieve nationalist ben die aan de rechterkant staat. Vul zelf de partij maar in...
Delen? Je mag blij zijn met 10 schoten, de BTW mag je wel betalen...Ben ik dan straks verplicht de gewonnen Galacticos te delen?
Dan ga ik maar even wat extra koolstof laten oxideren. Voor een hopelijk op termijn beter klimaat in Nederland, minder frotkou en minder wolken!Delen? Je mag blij zijn met 10 schoten, de BTW mag je wel betalen...
Delen wel maar aansteken uiteraard niet heBen ik dan straks verplicht de gewonnen Galacticos te delen?
Vind SP niet echts rechts...SP denk ik dan toch?
Gebrek aan iq wellicht?Wtf is er mis met mensen dat ze selfies en foto's gaan maken in het stembureau..... laat dat kutding eens waar die hoort: op stil, zonder trillen in een broekzak.
Dat mag dus ook niet ivm privacy maar ja wie gaat daar werk van maken qua aangifte enzo. Socialmediaziekte, aandachtsgeilThuis achter eigen voordeur, of buiten op eenzame plekken lekker doen wat je wil. In een stembureau hoef ik niet als achtergrond op jouw aandachtsfoto.