Tweede Kamerverkiezingen 2025

Ik verwacht dat wanneer het erop aankomt de sp ook voor zou stemmen. Zij houden altijd veel onder de pet en als er dan een motie is kunnen ze ineens verrassend (vaak meestemmend met links) uit de hoek komen

Er zijn weinig (lees: geen) partijen die 80 % + aansluiten, in denk dat de meeste hier wel last hebben van dit.

Doe je een stemwijzer kom je op meerdere partijen rond de 60 % ofzo, dus met 40 % per partij ben je het niet eens.
Althans, dit rolt er bij mijn stemwijzers uit.

Wel denk ik dat veel mensen juist PVV stemmen omdat er bij voorbaat al geroepen wordt: die sluiten we uit.
Iets wat in mijn ogen schandalig is, en ik denk veel mensen met mij die zo denken.

Ongeacht wat je van Wilders vind.

Op rechts is het gewoon moeilijk kiezen momenteel, om op links nog maar te zwijgen.

Succes allen vandaag met de keuze!!

Er zijn weinig (lees: geen) partijen die 80 % + aansluiten, in denk dat de meeste hier wel last hebben van dit.

Doe je een stemwijzer kom je op meerdere partijen rond de 60 % ofzo, dus met 40 % per partij ben je het niet eens.
Althans, dit rolt er bij mijn stemwijzers uit.

Wel denk ik dat veel mensen juist PVV stemmen omdat er bij voorbaat al geroepen wordt: die sluiten we uit.
Iets wat in mijn ogen schandalig is, en ik denk veel mensen met mij die zo denken.

Ongeacht wat je van Wilders vind.

Op rechts is het gewoon moeilijk kiezen momenteel, om op links nog maar te zwijgen.

Succes allen vandaag met de keuze!!
Geen probleem met kiezen. Stemwijzer voor de grap ingevuld en het was een shock😂 maar Stemwijzer gaat uit vanuit de standpunten vd partij. Totaal verkeerd. Je moet kijken hoe een partij stemt en welke moties deze partij indient.
Maar op (echt)rechts heb je in mijn ogen 2 mogelijkheden...😉

Geen probleem met kiezen. Stemwijzer voor de grap ingevuld en het was een shock😂 maar Stemwijzer gaat uit vanuit de standpunten vd partij. Totaal verkeerd. Je moet kijken hoe een partij stemt en welke moties deze partij indient.
Maar op (echt)rechts heb je in mijn ogen 2 mogelijkheden...😉

Geen zorgen, ik weet wat ik stem.

Precies zoals je zegt heb ik vooral gekeken naar moties van de afgelopen periode die voor mij van belang waren.
Dat zegt alles over hoe een partij echt denkt, en niet de propaganda die ze nu voeren.

Want ze kunnen zoveel roepen maar het draait uiteindelijk om de standpunten waar ze zich echt hard voor maken.

Maar ja een stemwijzer is toch voor veel mensen leidend.

Stemmen.jpg

Jan Hendrik van den domme, je start even een topic.

Ik ben net terug van het stemmen. Dit keer weer een ander stembureau aangedaan. (Ik kijk vanuit mijn appartement tegen de school aan, waar ik ook kan stemmen.)
Maar weer 3 km erop zitten. Afval medicatie sloopt je spiermassa. pff.

Dus.... ik heb gestemd.

Is dit nu een forum voor (Stoere) vuurwerkliefhebbers of zit ik op de hrt verkeerde forum?Lijkt wel een thee clubje met mensen die alleen maar kunnen klagen en het denken beter te weten en natuurlijk overal en op iedereen moeten reageren.Kom op allemaal hou het forum leuk.Ga lekker prive met elkaar.
Maar stieken kan jet het blijkbaar niet laten om het te lezen, hé. ;)

Back
Bovenaan