ElegantPyro
VWC lid
Is dit een kooi product?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Top, thanks man. Ga dan toch even loeren bij HelloDeze is met kooi. Schijnt dat overgrote deel van Hello Fireworks met kooi geleverd word
Verrassend Elegant! Niets missen he!! hahaTop, thanks man. Ga dan toch even loeren bij Hello![]()
Mooie kerel ben je! love it!
Duitsland heeft een andere regelgeving waardoor dit mogelijk was, het wordt daar gevierd en aangezien er vele neefjes zullen komen hebben we 'allemaal' wat meegenomen. Vandaar het shopgedrag.Mooie kerel ben je! love it!
Het liefst doe ik met je mee maar gezien die kansloze 25kg regel moet ik ergens toch gaan stoppen met bestellen.. tenzij de buren een kilootje of 25 kunnen bewaren.. meer adresjes heb ik niet meer.
Duitsland 50kg toch?Duitsland heeft een andere regelgeving waardoor dit mogelijk was, het wordt daar gevierd en aangezien er vele neefjes zullen komen hebben we 'allemaal' wat meegenomen. Vandaar het shopgedrag.
In Duitsland werken ze op basis van NEM;Duitsland 50kg toch?
In Duitsland werken ze op basis van NEM;
10kg NEM voor 1.4G in een bewoond gebouw
15kg NEM voor 1.4G in een onbewoond gebouw
Voor 1.3G liggen deze gewichten een stuk lager.
ja bij een voetbal clubDuitsland heeft een andere regelgeving waardoor dit mogelijk was, het wordt daar gevierd en aangezien er vele neefjes zullen komen hebben we 'allemaal' wat meegenomen. Vandaar het shopgedrag.
Is dit product inmiddels ergens geschoten op een show?
heb je er toevallig een video van ben wel benieuwdja bij een voetbal club
bij hf events op hun youtube kanaal dacht ikheb je er toevallig een video van ben wel benieuwd
Deze is niet geschoten voor zover ik weet.Iemand link van desbetreffende showfilm?
waar?111 eurotjes nu, goedkoper gaat die niet meer worden denk ik.
Pmwaar?