Tyrant

ja goed he :wink:.

Ze hebben hetzelfde label, vandaar en in het algemene topic van een importeur staan nauwelijks of nooit producten
Ik denk dat er een mod even orde op zaken moet stellen daar, er lijken wat items in verkeerde subfora terechtgekomen te zijn.

Ik denk dat er een mod even orde op zaken moet stellen daar, er lijken wat items in verkeerde subfora terechtgekomen te zijn.
Ik heb dit topic zojuist naar het juiste subforum verplaatst. Deze staat nu onder de lijn 'Hello Fireworks'.
De andere artikelen staan ook goed. De lijnen zijn aangehouden zoals de website van Hello Fireworks aangeeft.
Op het forum heet een andere lijn 'small F2 items', maar op de site van Hello spreekt men nu ineens van de categorie 'other F2 items'. Dat zorgt denk ik voor de verwarring.

Nog aldoor interessante bak dit. Zou jammer zijn als dit door kooigebeuren zou verdwijnen. Jeukt me nog wel om deze veilig te stellen maar ik vind 'm aan de prijs met €150

Ik zie dat je in midden Nederland woont. Misschien is Maas en Waal een beetje in de buurt. Daar staat hij voor €139.
Amersfoort ja, bedankt maar das helaas de moeite niet, die 20,- ben ik ben ik dan zo ongeveer weer kwijt aan benzine😅

Veel belovend deze. In de gaten houden maar. Las net in de chat dat deze dinsdag op een demo geschoten gaat worden, ben benieuwd naar de beelden.

Zo, mooi ding hoor. Twijfel al zo lang als de productiefilm online kwam om deze te halen, maar dikke optie nu om hem nog mee te pakken.

Back
Bovenaan