Torrr
VWC lid
Waarom staat deze eigenlijk in Hello Fireworks algemeen, hij zou toch in het topic Smal F2 items horen te staan : https://forum.vuurwerkcrew.nl/forums/small-f2-items.974/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Small items? Het is een 144sh 25mm box met 1800g NEM, als dit een small item is bij jou leg je de lat wel hoogWaarom staat deze eigenlijk in Hello Fireworks algemeen, hij zou toch in het topic Smal F2 items horen te staan : https://forum.vuurwerkcrew.nl/forums/small-f2-items.974/
Small items? Het is een 144sh 25mm box met 1800g NEM, als dit een small item is bij jou leg je de lat wel hoog![]()
Ik denk dat er een mod even orde op zaken moet stellen daar, er lijken wat items in verkeerde subfora terechtgekomen te zijn.ja goed he.
Ze hebben hetzelfde label, vandaar en in het algemene topic van een importeur staan nauwelijks of nooit producten
Ik heb dit topic zojuist naar het juiste subforum verplaatst. Deze staat nu onder de lijn 'Hello Fireworks'.Ik denk dat er een mod even orde op zaken moet stellen daar, er lijken wat items in verkeerde subfora terechtgekomen te zijn.
Ik zie dat je in midden Nederland woont. Misschien is Maas en Waal een beetje in de buurt. Daar staat hij voor €139.159,- hier....echt jammer want ik vind m echt heel erg gaaf!!
Amersfoort ja, bedankt maar das helaas de moeite niet, die 20,- ben ik ben ik dan zo ongeveer weer kwijt aan benzineIk zie dat je in midden Nederland woont. Misschien is Maas en Waal een beetje in de buurt. Daar staat hij voor €139.
Ja maar het gaat om de beleving van het ophalen toch?Amersfoort ja, bedankt maar das helaas de moeite niet, die 20,- ben ik ben ik dan zo ongeveer weer kwijt aan benzine![]()
Hij staat er voor €112 zelfsAmersfoort ja, bedankt maar das helaas de moeite niet, die 20,- ben ik ben ik dan zo ongeveer weer kwijt aan benzine![]()
Deze prijs lukt niet meer, de actieprijzen zijn nu uitgesloten van de extra korting bij de winkel waar je het over hebt.Hij staat er voor €112 zelfs![]()
Oooh sund.. leek dezelfde actieDeze prijs lukt niet meer, de actieprijzen zijn nu uitgesloten van de extra korting bij de winkel waar je het over hebt.