Tyrant

tjah, nu kiezen.. Transbomber voor 95 of toch 45 euro meer lappen voor kleurtjes..

Op dit moment zou ik dan toch echt voor de TB kiezen en eerst maar eens een demo afwachten. De filmpjes zijn niet bepaald realistisch en we hebben wel meer van dat soort filmpjes gezien (van andere importeurs) van producten die er op het filmpje wel goed uit zagen maar in de straat...

Zelfs de importeurs die altijd bekend stonden om de kwaliteit doen weleens misstappen... Hierdoor wacht ik vanaf dit jaar altijd productiefilmpjes af. Vooral bij de nieuwe producten! Erg benieuwd naar de 1e demo. filmpjes vanuit China zien er iig goed uit! :tongue2:

Zelf vind ik het een prachtbox! Daar kijk ik als eerst naar i.pv. al die prijs aannames! Geldt ook voor een aantal andere items van dit nieuwe merk! Ik sorteer en streep af en hoop zo tzt de krenten uit de pap te kunnen vissen! Prijs voor deze box die ik bij een geldende outlet zie lonkt wel! Alles onder voorbehoud natuurlijk! We hebben iig wat meer houvast aan de gestelde richtprijzen!

Wat is de overeenkomst met de Transbomber dan ? Ze hebben allebei 144 shots ... :rolleyes:
Transbomber is d8ik maar 20mm (0.79") en deze is volgens mij 1" 25.2mm.
Is dus eerlijk geen goed vergelijkingsmateriaal. Tyant is ook veel beter uitgewerkt als ik beide video's naast elkaar bekijk... maar TB is wel gewoon een lekkere rambak

Laatst bewerkt:
Transbomber is maar 20mm (0.79") en deze is volgens mij 1" 25.2mm.
Is dus eerlijk geen goed vergelijkingsmateriaal. Tyant is ook veel beter uitgewerkt als ik beide video's naast elkaar bekijk... maar TB is wel gewoon een lekkere rambak

20mm? Dat is dan de Transbomber ME (Mini Edition) :) De Transbomber is nog steeds 25mm.

Verdorie wat een gelikt blokje op film. Ben benieuwd of ze in de buurt gaan komen van het China filmpje.

Back
Bovenaan