Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Vorig jaar waren er een paar korting’s acties op producten is dat dit jaar weer of?
Iemand die hier meer vanaf weet?

Mede pyro's, zijn er mensen die vanuit de richting Zeeland naar de Trophy gaan?
Ik zou er dolgraag naartoe willen, maar kan alleen een lift er naartoe regelen.

Weet iemand of het toegestaan is om op het terrein zelf te bbq'en? dus denk aan een paark frikandellen op een wegwerp bbq.

Weet iemand of het toegestaan is om op het terrein zelf te bbq'en? dus denk aan een paark frikandellen op een wegwerp bbq.

Dat mag officieel niet, zie de Huisregels onder het kopje Verboden: https://zena-event.com/uploads/Huisregels_A2_ZT18.jpg

Huisregels_A2_ZT18.jpg

Vorig jaar waren het vooral de Duitsers die op het parkeerterrein aan het kokkerellen waren

Mede pyro's, zijn er mensen die vanuit de richting Zeeland naar de Trophy gaan?
Ik zou er dolgraag naartoe willen, maar kan alleen een lift er naartoe regelen.

Met trein naar arnhem, dan trein naar emmerich. Vanaf DB-Emmerich is het ong 7,5km rijden. Duitse taxi kost ook haast niks.

Ik en mijn vrienden gaan dit jaar ook geen uur in de rij staan voor een frietje, neem dus een draagbaar gaspitje mee en bak een paar hamburgers op het parkeerterrein

Voor het eerst van de partij. Weet iemand hoe ver het lopen is van hotel Wunderland naar het terrein van het festival?

Goed dat ik nu de berichten over eten voorbij zie komen. Ik ga voor het eerst dit jaar maar hoorde al wel verhalen dat het eten op het terrein niet zo'n succes is. Kun je makkelijk tijdens het festival van het terrein af en naar de parkeerplaats? Dan neem ik wel wat mee in de auto en gaan we daar even eten.

Back
Bovenaan