Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Goed dat ik nu de berichten over eten voorbij zie komen. Ik ga voor het eerst dit jaar maar hoorde al wel verhalen dat het eten op het terrein niet zo'n succes is. Kun je makkelijk tijdens het festival van het terrein af en naar de parkeerplaats? Dan neem ik wel wat mee in de auto en gaan we daar even eten.

Ja je kan in en uitlopen hoeveel je zelf wil. Er was genoeg keuze opzich maar mega en mega druk en wc komen er hopelijk ook meer want die wc wagens stonden ook lange rijen.
Had gelukkig later op de dijk helemaal achteraan plaspalen gevonden.

Goed dat ik nu de berichten over eten voorbij zie komen. Ik ga voor het eerst dit jaar maar hoorde al wel verhalen dat het eten op het terrein niet zo'n succes is. Kun je makkelijk tijdens het festival van het terrein af en naar de parkeerplaats? Dan neem ik wel wat mee in de auto en gaan we daar even eten.

Ze hebben beloofd dat het dit jaar beter zal zijn. De catering komt vanuit wunderland zelf, en die hadden vorig jaar niet verwacht dat er echt zoveel volk zou komen.

Voor de freaks! alle vuurwerk-kortingsartikelen van Zena in 1 filmpie!!!

Voor de freaks! alle vuurwerk-kortingsartikelen van Zena in 1 filmpie!!!

Is in kalkar de milieusticker verplicht?
Ik had hem altijd al. maar heb een keer mijn raam laten vervangen en 109 euro boete gekregen toen ik in duitse stad stond geparkeerd.
Nu is vandaag weer mijn ruit vervangen dus ik koop zoizo weer een nieuwe sticker.
Maar is misschien wel handig voor alle andere mensen om te weten of deze nodig is op de zena trophy.
Weet dat de snelwegen milieu zone vrij zijn.

Is in kalkar de milieusticker verplicht?
Ik had hem altijd al. maar heb een keer mijn raam laten vervangen en 109 euro boete gekregen toen ik in duitse stad stond geparkeerd.
Nu is vandaag weer mijn ruit vervangen dus ik koop zoizo weer een nieuwe sticker.
Maar is misschien wel handig voor alle andere mensen om te weten of deze nodig is op de zena trophy.
Weet dat de snelwegen milieu zone vrij zijn.

In Kalkar is er geen Umweltzone, dus er is geen sticker benodigd.

Weet iemand toevallig of we voor de trophy nog videos te zien krijgen van die waaiers en 2 boxen van België? Ben heel benieuwd wat die producten gaan brengen!

Ze hebben beloofd dat het dit jaar beter zal zijn. De catering komt vanuit wunderland zelf, en die hadden vorig jaar niet verwacht dat er echt zoveel volk zou komen.

Ik ga goed eten voor ik het terrein op ga, ga geen risico lopen. Vorig jaar echt honger geleden, uur in de rij voor bevroren mini loempias nee dat was niet tof.

Weet iemand toevallig of we voor de trophy nog videos te zien krijgen van die waaiers en 2 boxen van België? Ben heel benieuwd wat die producten gaan brengen!

Toevallig kwam ik zojuist filmpjes tegen van de drie waaiers en de pijlen.

Back
Bovenaan