Wat een knalfestijn was het gisteren toch ! Mogen genieten van heel veel mooi's en voornamelijk hard

Daar houd menig freak wel van.
Allereerst DIKKE COMPLIMENTEN EN DANK AAN ZENA DIE DIT MOGELIJK GEMAAKT HEBBEN!!! Wat was het groots neergezet zeg! Wat hebben we mooie bommen gezien en dikke knallen gehoord. De 4 inch salutes waren heerlijk!
Mascleta net op tijd meegemaakt. Kon gelukkig nog genoeg te zien op het veld ondanks de drukte! Was wel even wennen om een mascleta in een weiland te horen. Als je meerdere keren naar Valencia bent geweest is het toch anders. Maar dat heeft de pret niet gedrukt hoor! Complimenten om zoiets te organiseren! Maar wat een pret moet het geweest zijn om zo'n bruut monster op te hangen

!
Daylight show was ook lekker hard zeg! Had wel wat meer gekleurde rook potten willen zien maar de rook peony's waren echt geweldig!
Competitie vond ik het niveau eigenlijk wel hoog ! had niet verwacht dat er echt super goede stukken bij elk team zaten. Leuk om te zien.
Demo was wel een beetje rommelig ja! Wij stonden gelukkig vooraan en tot en met de Beta/zeta was het wel te volgen maar daarna niet meer. Komen gelukkig nog voldoende demo´s.
Finale van de demo was ook een toetje hoor! Geeft voldoende inspiratie in ieder geval!
EN dan het slot show. Daar zijn geen woorden voor! Lekkere salutes en mooie bommen gezien! Geweldig!
Toch waren er dingen die ik storend vond. Vond het kwa beveiliging bar slecht geregeld! Ik snap dat dit veel geld kost maar maak dan het parkeergeld duurder. Met een beetje opstoot ben je snel de controle kwijt! Duurde voor mijn inzien best lang voordat er een beveiliger bij het opstootje was!
Muziek: Vond het hardhouse hardcore meuk echt storend !! Waarom word er niet van alles door elkaar gedraaid? En hou het dan in de tent. Dan kunnen mensen daar lekker genieten en buiten in alle rust wachten.
Maar het meest storende vond ik toch wel het asociale gedrag van mensen! Zo moeilijk is het toch niet om iets in een prullenbak te gooien? Het hele evenement is gratis, word moeite en veel geld in gestoken en mensen gedragen zich als asociale HONDEN om alles op de grond te flikkeren! Net als met het afsteken van vuurwerk. Wat voor een mongool ben je dan.... ??
Ik vind het echt top dat Zena hier veel tijd, moeit en geld insteekt maar zo jammer dat er zo veel asociale mensen op af komen!