Zena trophy 2014 gaat door !!!

Hier ons showtje gefilmd vanaf schietlokatie.
Geschoten door Michiel en mij, gefilmd met mijn stuff door Peter.

Peter bedankt nog, ziet er goed uit :wink:

Dan lok je een situatie uit net als bij de friettent. Dat dadelijk weet ik het hoeveel man met elkaar op de vuist gaan .

Ben ik het niet mee eens,ik weet zeker dat het niet lang duurt dat je hulp krijgt als je op z'n mafkees springt,nadat er eerst een salut af gaat.En als iedereen zo denkt van ik doe niks misschien dat het anders uit de hand loopt zal het zo een kleren benden worden. Maar goed zo denk ik er over.

vechtpartijtje stonden wij dan weer vrij dichtbij. jongetje A was voorgedrongen, B zegt er iets van en A reageert met zoiets als 'wat wil je er aan doen', dus jongetje B deelt een kopstoot uit op de neus van jongetje A. Jongetje A rent weg met de mededeling dat hij 2 minuten later terug zou zijn, en dat was hij ook met 7 andere jongetjes. dus die vliegen op jongetje B en eerst een hoop gebakkes en toen zag jongetje B nog even kans om weg te komen, dus met een mooie ronde door de feesttent de wc's voorbij en toen verdween hij uit het zicht. Blijkbaar hebben de 8 achtervolgende jongetjes hem te pakken gekregen en B flink in elkaar geschopt.

Een zeer geslaagde dag gehad gister. De mascleta prachtig geweld. De Daylight weining van mee gekregen want we stonden in de lange rij bij de snack kar. De 6 shows waren zeer geslaagd. Ik vond persoonlijk panorama de mooiste. Fantastisch natuurlijk de 2de plaats voor Vwc. En de spektakel show was van de buiten catogerie. Wat een geweld.

Met de rondleiding kregen we te horen dat er ook een stalen buis in de zand container stond en de shell die erin hoorde stond alleen op. Lord of bombs. Nou dat was dus afwachten tot de avond en zeker t wachten waard.

Natuurlijk heb ik ook wat min puntjes.

De Zena produkten demo was rommelig. Je weest niet meer wat wat was. Maar goed dat er nog demo's komen van Zena produkten zodat ik ze toch nog rustig kan bekijken. Want dat was gister een drama.

Als dit festival maanden, weken en al helemaal de laatste dagen zo groots aangekondigd word en dat de verwachtig zeker 10.000 man is dan mogen er best wel wat meer snack wagens staan. Wat een rijen stonden er. Dit vond ik toch best slecht geregeld.

Maar we hebben lekker kruit gesnoven en genoten van t vuurwerk die dag. We reden bij Weert en daar begon t toch ff aardig te regenen. Gelukkig voor korte duur en bij de Trophy goed weer gehad.

Oja en dan nog die kinderen die tikkertje aan t spelen waren wie elkaar t eerst in elkaar slaat. Doe dat lekker bij jullie thuis en laat de freakzz lekker genieten van de dag.

Hierbij de film van Team Vwc.

Ben ik het niet mee eens,ik weet zeker dat het niet lang duurt dat je hulp krijgt als je op z'n mafkees springt,nadat er eerst een salut af gaat.En als iedereen zo denkt van ik doe niks misschien dat het anders uit de hand loopt zal het zo een kleren benden worden. Maar goed zo denk ik er over.

Op het moment dat hij het aanstak, was het niet druk eromheen kwa mensen. Meeste stonden in de tent of verder op het veld. Dus of er echt iemand snel komt helpen durf ik niet te zeggen.

En ook ik ga die kerel niet aanspreken of wat dan ook, want je weet nooit hoe die zal reageren. En ik zelf heb geen zin in een vuist op mijn bakkes of wat dan ook.

Team Vwc druk bezig.

w05n33.jpg

XFgNgm.jpg

Was zeker een leuk dagje uit! Locatie is ideaal hiervoor. Alleen mogen ze de aankomst voor auto's verbeteren.
Wat mij opviel was dat zelfs tijdens de slotshow nog steeds auto's kwamen.

Volgende keer mogen er meer eetkarren en vooral drinkkarren komen. Graag ook meer variatie dan alleen frituur met cola/bier. Tijdens de demo was er niets te horen bij de hekken vooraan. De muziek was ook niet... Ach.

De mascletà was lekker. De finale van de demo was heel tof en spektakelshow was inderdaad een spektakel.

Ik zag al de bui hangen dat iedereen zo snel mogelijk weg wilde gaan. Dus bleef ik nog een half uur mijn muntjes opmaken. Kon in één keer weg rond 0:30h.

Gisteren voor de eerste keer naar de Zena Trophy geweest, en dat was super gaaf! Zena bedankt voor deze te gekke dag! Toen ik aankwam op het terrein begon de mascleta al meteen, wat een klappen kwamen hiervan af, je hoorde het gewoon flink echoën in de verte. De daylight show vond ik eerlijk gezegd wat tegenvallen, had meer rook-items verwacht. Alle teams die meededen aan de trophy hebben stuk voor stuk een lekkere show neergezet alleen vond ik zelf dat team Oostenrijk het beste was. Daarna volgde de demo met de nieuwe producten en nog van vorig jaar, zelf vond ik de cake Massive het heel goed doen en de cakebox Thriumph. Na 3 kwartier te hebben gewacht begon de Spektakelshow, en dat was inderdaad een en al spektakel!

Toch waren er ook een paar minpunten, zoals de catering, heb een uur moeten wachten op een patatje :shocked:. Broodje hamburger ging in het begin gelukkig wat sneller. En bepaald goedkoop was het ook niet :P. Dat het lang ging duren voordat je van het terrein af was had ik al verwacht, aangezien 9/10 na de spektakelshow weg ging. Helaas ook niemand gesproken van hier maar het was zeker een geslaagde dag en voor de herhaling vatbaar! Volgend jaar hopelijk weer aanwezig. :)

Super dag, lekker aan het bungee elastiek gehangen hehe, wat was dat vet zeg.
had zelf meer van de daylight show verwacht, weinig rook shells, daar had ik er veel van verwacht, waren meer alleen salutes wat ook niet erg is, maar een daylight show lijkt me volop rook shells, in combinatie met salutes en fluiters etc.

Ook ik was er.
Mascleta was leuk. Paar puntjes waren jammer.
Ritme schieten viel tegen. Verschillende soorten fluiters.
Rustmoment voor de eindlijnen.
Wel verschrikkelijk goede Salutes (weet iemand welke)

Daylightshow had ik me meer van voorgesteld.
Meer rook, kleuren, confetti, vlag, meerslagen.
Maar ben misschien te verwend.

Trophy vuurwerk vond ik team Oostenrijk het beste.
Rustige opbouw en zat echt een lijn in. Vond het rood bij begin België ook mooi. Finale freaks kort maar krachtig. Hou ik van. Vond ook dat de Bengalen in drie posten met daarachter fonteinen het ook goed deden. Jammer van de draaizonnen. Veel werk maar weinigen resultaat. Volgende keer fietswielen gebruiken...

Leuke dag gehad
Tip organisatie : iets meer eet en tappunten

Wat een knalfestijn was het gisteren toch ! Mogen genieten van heel veel mooi's en voornamelijk hard :D :D Daar houd menig freak wel van. :D

Allereerst DIKKE COMPLIMENTEN EN DANK AAN ZENA DIE DIT MOGELIJK GEMAAKT HEBBEN!!! Wat was het groots neergezet zeg! Wat hebben we mooie bommen gezien en dikke knallen gehoord. De 4 inch salutes waren heerlijk!

Mascleta net op tijd meegemaakt. Kon gelukkig nog genoeg te zien op het veld ondanks de drukte! Was wel even wennen om een mascleta in een weiland te horen. Als je meerdere keren naar Valencia bent geweest is het toch anders. Maar dat heeft de pret niet gedrukt hoor! Complimenten om zoiets te organiseren! Maar wat een pret moet het geweest zijn om zo'n bruut monster op te hangen :D !

Daylight show was ook lekker hard zeg! Had wel wat meer gekleurde rook potten willen zien maar de rook peony's waren echt geweldig!

Competitie vond ik het niveau eigenlijk wel hoog ! had niet verwacht dat er echt super goede stukken bij elk team zaten. Leuk om te zien.

Demo was wel een beetje rommelig ja! Wij stonden gelukkig vooraan en tot en met de Beta/zeta was het wel te volgen maar daarna niet meer. Komen gelukkig nog voldoende demo´s.
Finale van de demo was ook een toetje hoor! Geeft voldoende inspiratie in ieder geval!

EN dan het slot show. Daar zijn geen woorden voor! Lekkere salutes en mooie bommen gezien! Geweldig!

Toch waren er dingen die ik storend vond. Vond het kwa beveiliging bar slecht geregeld! Ik snap dat dit veel geld kost maar maak dan het parkeergeld duurder. Met een beetje opstoot ben je snel de controle kwijt! Duurde voor mijn inzien best lang voordat er een beveiliger bij het opstootje was!

Muziek: Vond het hardhouse hardcore meuk echt storend !! Waarom word er niet van alles door elkaar gedraaid? En hou het dan in de tent. Dan kunnen mensen daar lekker genieten en buiten in alle rust wachten.

Maar het meest storende vond ik toch wel het asociale gedrag van mensen! Zo moeilijk is het toch niet om iets in een prullenbak te gooien? Het hele evenement is gratis, word moeite en veel geld in gestoken en mensen gedragen zich als asociale HONDEN om alles op de grond te flikkeren! Net als met het afsteken van vuurwerk. Wat voor een mongool ben je dan.... ??

Ik vind het echt top dat Zena hier veel tijd, moeit en geld insteekt maar zo jammer dat er zo veel asociale mensen op af komen!

Vond juist het idee van bengaalsvuur en fonteinen verschrikkelijk, dat is althans in het begin.

Die fonteinen en vooral dat bengaalsvuur geeft een bak rook waar het echte spektakel achter zit, vond dit absoluut geen goed idee. Maar toch goed geprobeerd denk ik. Panorama en vwc vond ik de beste, vuurwerkmuseum viel bij mij juist heel laag uit.

Hoe is de puntentelling overigens gegaan? ik hoorde 119 punten enzo... waarop is dat gebaseerd? Ben niet naar die tent geweest etc.

Super vette shows waren het! heb erg genoten van deze dag, iemand die weet hoeveel bezoekers er waren? heb ook de mascleta, daylight show en spektakelshow gefilmd maar duurt nog wel 2 maand voordat ze erop staan, omdat ik momenteel zonder pc zit

Back
Bovenaan