Mind Controller
VWC lid
Team VuurwerkCrew!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was idd iemand met een wit shirt/trui en een rugzak op. ik zag het hem aansteken en over het hek gooien. kon mezelf dus voorbereiden op een knal
Meisje en een jongen die naast ons zaten sprongen zo weg bij het hek, het was ook een beste knal!
En helaas idd waren er weer paar van die gasten die elkaar weer moesten neerslaan. Sneu![]()
Gister een leuke dag gehad in Bree, complimenten voor Zena om dit zo te organiseren.
Alleen vond ik de catering slecht geregeld, er stonden veel te lange wachtrijen en de demo vond ik raar geregeld. Je kreeg geen goed beeld hoe een product nu precies presteerde. Dit zijn wel aandachtspunten voor volgend jaar.
Voor de rest alleen maar lof.
ja, en die gast in zn witte trui stak eerder voor ons ook al een nitraat af, dan ben je toch ook gek. er rennen overal kinderen daar rond![]()
Nog 1 heel klein dingetje.KOFFIE HAHA wat hadden wij zin an een bakkie...
Volgens mij heb ik jou dan gezien op die vuilnisbak, aan de rustigere rechterkant van het terrein bij de spektakelshow.Wij hadden ook geen stoeltjes, dus heb maar geimproviseerd en een vuilnisbak op z'n kant gelegd![]()
Een volgende keer zorg ik wel dat ik beter voorbereid ben. Wij hadden ook geen stoeltjes, dus heb maar geimproviseerd en een vuilnisbak op z'n kant gelegd![]()
Dat het parkeren €5 kostte was voor mij een verrassing. Het kan zijn dat dat al was aangekondigd en dat ik dat gemist heb. Zo niet, dan vind ik dat jammer. Ik vond het leuk dat er 's middags hardcore was in de tent en dat had wat mij betreft ook wel door mogen gaan. Van de salute in het publiek heb ik niks gemerkt, vechtpartij wel. Ik hoorde iemand opmerken dat het zou gaan om voordringen?
Volgens mij heb ik jou dan gezien op die vuilnisbak, aan de rustigere rechterkant van het terrein bij de spektakelshow.
Wat ik niet snap is dat er verschillende gezien hebben dat een jongen een shell af stak tussen de mensen maar niemand hem neer gelegd heeft.Weet zeker dat hij geen meter had gelopen als ik het gezien had.
Dat zijn nou net de rotten appels die het in Nederland ook verpesten.
Mee eens!! Hij rende ook snel weg.konden hem ook niet vinden.natuurlijk schrik je eerst!!Dan lok je een situatie uit net als bij de friettent. Dat dadelijk weet ik het hoeveel man met elkaar op de vuist gaan .