jorisman
VWC lid
Ik denk dat je met "knalshowtje" de Mascleta bedoelt. Deze super vette one of a kind Mascleta waarvan de knallen door je borstkas heen klappen, je broekspijpen gaan wapperen, je oren beginnen te suizen en je haren recht overeind zullen staan, zal om 18:00 uur geschoten worden.
Die mag je zeker niet missen, dus eerder weggaan bij je werk.![]()
Ik snap dat jullie zo veel mogelijk publiek willen hebben en dat zal ook zeker wel lukken(ik kom ook), maar gaan jullie niet een beetje te ver met het overdrijven over wat jullie gaan schieten. Ik lees dingen als grootste show van europa ( wat zo goed als onmogelijk is met shows als bijvoorbeeld geneve van meer dan een uur) en dat soort uitdrukkingen. Ik denk dat jullie veel meer publiek trekken van forums als je gewoon zegt wat je gaat schieten. Kom met opmerkingen als meer dan honderd bommen van ?? inch meer dan zoveel honderd salute's in de finale.
En over die mascleta. Het is heel jammer maar ik denk niet dat je een zelfde setting krijgt als in Spanje. Probleem is echt de open vlakte, maar toch hoop ik dat jullie dit jaar wat meer van die mines schieten want dar zat vorig jaar toch echt behoorlijk wat druk op. Zelfs in een open vlakte.
Buiten deze opmerkingen wel erg veel zin in de trophy want ook al is er geen grootste show van europa en heb je met de mascleta last van de omgeving. Het is wel een hele mooie vuurwerkdag en die show is zeker niet verkeerd want had vorig jaar wel een super budget.