Zena trophy 2014 gaat door !!!

Ik denk dat je met "knalshowtje" de Mascleta bedoelt. Deze super vette one of a kind Mascleta waarvan de knallen door je borstkas heen klappen, je broekspijpen gaan wapperen, je oren beginnen te suizen en je haren recht overeind zullen staan, zal om 18:00 uur geschoten worden.

Die mag je zeker niet missen, dus eerder weggaan bij je werk. ;)

Ik snap dat jullie zo veel mogelijk publiek willen hebben en dat zal ook zeker wel lukken(ik kom ook), maar gaan jullie niet een beetje te ver met het overdrijven over wat jullie gaan schieten. Ik lees dingen als grootste show van europa ( wat zo goed als onmogelijk is met shows als bijvoorbeeld geneve van meer dan een uur) en dat soort uitdrukkingen. Ik denk dat jullie veel meer publiek trekken van forums als je gewoon zegt wat je gaat schieten. Kom met opmerkingen als meer dan honderd bommen van ?? inch meer dan zoveel honderd salute's in de finale.

En over die mascleta. Het is heel jammer maar ik denk niet dat je een zelfde setting krijgt als in Spanje. Probleem is echt de open vlakte, maar toch hoop ik dat jullie dit jaar wat meer van die mines schieten want dar zat vorig jaar toch echt behoorlijk wat druk op. Zelfs in een open vlakte.

Buiten deze opmerkingen wel erg veel zin in de trophy want ook al is er geen grootste show van europa en heb je met de mascleta last van de omgeving. Het is wel een hele mooie vuurwerkdag en die show is zeker niet verkeerd want had vorig jaar wel een super budget.

Bedankt voor de opbouwende kritiek Jorisman. Tuurlijk wordt het allemaal mooi aangekleed maar wij denken zeker dat het terecht is.

Grootste show van Europa niet, maar wel de vetste! Juist de setting bij de Trophy, de afstand tot de show, het gevoel, de groep mensen dat aanwezig is, de omgeving, de complete dag etc. maakt in onze ogen de Trophy en de eindshow tot iets speciaals wat je nergens in Europa zult meemaken.

Ditzelfde geldt voor de Mascleta, "knalshowtje" doet echt te kort aan de Mascleta die vorig jaar is neergezet. Daarnaast is het echt iets exclusiefs een Mascleta in de BeNeLux.

Om hier nog aan toe te voegen, dit jaar gaat het allemaal nog groter en meer worden. Er zal met de show t/m 8 inch geschoten worden en het totaal budget voor vuurwerk hebben we ook groter kunnen krijgen t.o.v. vorig jaar. Verdere specificaties kunnen we over de show helaas (nog) niet geven.

Ik las op de facebook van Tony dit bericht:

'Wij zijn klaar voor de Zena Trophy 2014!
De Mascleta staat op papier evenals de Daylight Show and we are ready to rumbleeee!

HERE WE GO!!!'

betekend dit dat er dit jaar 2 shows zijn overdag? (mascleta en daylight?)
Zou wel erg gaaf zijn!

Ik denk dat je met "knalshowtje" de Mascleta bedoelt. Deze super vette one of a kind Mascleta waarvan de knallen door je borstkas heen klappen, je broekspijpen gaan wapperen, je oren beginnen te suizen en je haren recht overeind zullen staan, zal om 18:00 uur geschoten worden.

Die mag je zeker niet missen, dus eerder weggaan bij je werk. ;)

Een mascleta schieten is een kunst. Dit kunnen alleen de spaanse schieters. Wat vorig jaar op de trophy geschoten is, mag je geen mascleta noemen. Maar dat is vanuit het oogpunt van een purist.

Alle superlatieven over vetste, hardste, langste, dikste hoeven voor mij ook niet zo nodig aangezien ik tientallen festivals bezocht heb, en dit ieder jaar nog steeds doe, en dus weet dat deze info allemaal behoorlijk overdreven is. (ook wel weer logisch, maar op vuurwerkfora zal dit denk ik eerder aversie opwekken)

Hou het gewoon bij de feiten en noem bijvoorbeeld aantallen shells in de verschillende kalibers enz enz. Dat is voor de freaks belangrijke info.

Neemt niet weg dat het een geweldig initiatief is waar we vorig jaar ook erg van genoten heb (ondanks de licht frisse avond). Ik ga er voor zorgen dat we dit jaar ook weer op tijd aanwezig zijn want ik bepaal mijn eigen werktijden. Om positief af te sluiten bedank ik Zena vuurwerk alvast voor het mogelijk maken van dit leuke GRATIS evenement !!

Tuurlijk valt dit niet te vergelijken met een fallas mascleta, maar zena doet het wel enorm goed!
Ik ben blij dat zena dit organiseert, en de gewone mens die daar op af komt die krijgt dan ook een beetje het idee wat je van een mascleta moet verwachten.
Ik vindt het in iedergeval super tof, en kijk alweer uit naar dat mooie weekendje op de camping.

Tuurlijk valt dit niet te vergelijken met een fallas mascleta, maar zena doet het wel enorm goed!
Ik ben blij dat zena dit organiseert, en de gewone mens die daar op af komt die krijgt dan ook een beetje het idee wat je van een mascleta moet verwachten.
Ik vindt het in iedergeval super tof, en kijk alweer uit naar dat mooie weekendje op de camping.

Helemaal mee eens en het gaat uiteindelijk ook om de gezelligheid. :)

Ik ben niet echt in de gelegenheid om vaak Europa rond te reizen voor de festivals. Voor mij is dit toch wel het evenement van het jaar. Kijk er echt naar uit, zulke vuurwerkshows zijn gewoon niet te vinden dicht bij huis. Door freaks voor freaks. Onwijs veel respect voor zena/of

Ik las op de facebook van Tony dit bericht:

betekend dit dat er dit jaar 2 shows zijn overdag? (mascleta en daylight?)
Zou wel erg gaaf zijn!

Er word inderdaad een mascleta en een daylight show geschoten.

Voor de mascleta word gebruik gemaakt van:
609 shells (2.5 tm 4 inch salutes)
93 cakes (Prof)
24 candles (Prof)

En uiteraard de mascleta zelf waaronder de Grupo's (lijnen) en de Ramales (Finale lijnen / Terremoto)
En uiteraard is het de bedoeling dat we de mascleta beter schieten dan vorig jaar.

Voor de daylight show word gebruik gemaakt van:
838 shells (t/m 6")
124 cakes
Romeinse kaarsen (prof)

Er word inderdaad een mascleta en een daylight show geschoten.

Voor de mascleta word gebruik gemaakt van:
609 shells (2.5 tm 4 inch salutes)
93 cakes (Prof)
24 candles (Prof)

En uiteraard de mascleta zelf waaronder de Grupo's (lijnen) en de Ramales (Finale lijnen / Terremoto)
En uiteraard is het de bedoeling dat we de mascleta beter schieten dan vorig jaar.

Voor de daylight show word gebruik gemaakt van:
838 shells (t/m 6")
124 cakes
Romeinse kaarsen (prof)

Gisteren vernomen van een werknemer van Zena olen dat dit allemaal pas over paar weken bekend zou worden gemaakt! werd mij ook verteld dat het nog niet naar buiten mocht komen.

en nu lees ik het hier al :p

Kleerkast leeg?
Check: http://www.zena-trophy.com/info/zena-merchandise

10580658_879321502097888_6660531517372137615_o.png

Gisteren vernomen van een werknemer van Zena olen dat dit allemaal pas over paar weken bekend zou worden gemaakt! werd mij ook verteld dat het nog niet naar buiten mocht komen.

en nu lees ik het hier al :p

Dan is het toch jou geheimpje.... :wink:

(Niet verder vertellen he.)

Tony, hoe laat gaat de mascleta ontstoken worden, dit i.v.m. mijn werk. Moet waarschijnlijk werken en kan alleen de avond komen. Doe mijn best om er eerder te zijn.

Back
Bovenaan