Zena Trophy 2013

Geachte heren!
Ik zal een aantal van jullie hopelijk een beetje gerust kunnen stellen dat wij(aka het Zena Vuurwerk/Original-team) effectief aan het kijken zijn om bussen in te zetten op verschillende plaatsen in zowel Nederland als België! Zo hoef je alvast niet meer te aarzelen over de lange trip! Verder info volgt! hou dus de website: www.zena-trophy.com zeker in de gaten!

Geweldig om te zien dat jullie overal aan denken zeg.
Jullie verdienen nu al dikke complimenten.

Ook aanwezig! Hotel in de omgeving geboekt. Mooi weekendje ardennen van maken!

Laatst bewerkt:
Tristen,
Zijn nog geen teams gekozen wij gaan hier later nog verder info over delen!

Het is net 1 uur en 26 minuten rijden! Peanuts! :D
Hier gaan we zeker bij zijn, dit wil niemand missen.
En wat lijkt het mij ons team (AKH Fireworks) fantastisch om een show zelf te bedenken en te laten schieten. Maar ik denk dat de keuze teams allang is gemaakt? Heb hier niet veel van mee gekregen bij de LVC-Meeting werd ook niet echt veel over verteld...

Misschien handig als iemand hier ook een carpool-topic voor aanmaakt?
Altijd handig als je op die manier wat geld kunt besparen en sowieso is het gezelliger natuurlijk.

Haha die heb ik vanochtend vroeg ook nog zitten kijken. Je moet wat als je om 05:30 uur wakker wordt op je vrije zaterdag.

Zo he, de programmering ziet er toch wel aardig leuk uit. Locatie is ook niet verkeerd. Ok, voor de meeste van jullie waarschijnlijk wel, want het is nog een flinke afstand vanaf boven de rivieren, maar ik woon in het meest zuidelijke puntje van Nederland en het is een prachtige omgeving daar. Met een hotelletje erbij kun je daar wel een gezellig weekendje vertoeven.

Vooral in die daylight shows heb ik wel zin.

Zooo

We hebben een mooie huisje geboekt 18km van de schiet locatie
Ik Me-mo-ry en Dracoww zullen dus aanwezig zijn
De programmering ziet er super uit, en we hebben er super veel zin in!
We hebben eventueel nog plek voor een 4e man!
Luxe huisje, vertrek vanuit noord holland, prijs is goed te doen.
dus als je zin hebt! Pm me voor info! elke freak is welkom

Grtz

Ben benieuwd, vooral omdat de geelse kanaalfeesten anders wordt dan anderen jaren.
Ook ik ben er zo met de auto, rij in 5 minuten belgie binnen.
Ben nieuwsgierig naar verdere informatie!!

Aanwezig, was gevraagd door koen dus dat wordt vast gezellig met memory, dracow en hem. Een auto vol freaks, en dan mooi kosten delen is mooi geregeld! Ik heb er zin in. Camera gaat natuurlijk mee !

Ik heb ondertussen ook erg veel zin aan de Trophy.
Hoe zonde het ook is van de Geelse kanaalfeesten, maar ik hoop dat ze die materialen er als extra bij stoppen:p.

Ik heb ondertussen ook erg veel zin aan de Trophy.
Hoe zonde het ook is van de Geelse kanaalfeesten, maar ik hoop dat ze die materialen er als extra bij stoppen:p.

Hmmm als dit toch eens waar zou zin word het een top dag ben benieuwd over het hoe en wat van de busreis die kant op zo ja ben ik er zeker.

Back
Bovenaan