Zena Trophy 2013

Er worden ook touringcars geregeld, waar je in diverse punten op Nederland op kunt stappen :)
Voor mij is het ook zeker 4 uur rijden, maar dat ben je gauw vergeten joh. Gewoon wat freaks mee in de auto, dan zijn die 4 uur zo om.

Mooi, present! 28 September staat genoteerd in de Agenda! Maar het kon geloof ik niet dichter tegen de duitse grens aan geloof ik?? hahaha. In Baarle op dat voetbalveld mag of kan zeker niet meer?

28 September, hopende op een mooi najaars zomers weertje.. want nu is het ook 2x niks :D

Mooi, present! 28 September staat genoteerd in de Agenda! Maar het kon geloof ik niet dichter tegen de duitse grens aan geloof ik?? hahaha. In Baarle op dat voetbalveld mag of kan zeker niet meer?

Er worden in de finale tot en met 300mm (12 inch) shells geschoten. Op een normaal voetbalveldje krijg je dat niet voorelkaar. En van 14:00 uur 's middags tot en met 's nachts de heletijd vuurwerk lijkt me niet verstandig in de bewoonde wereld vanwege klachten etc.

Ook stond op de Facebook van Tony (FPM) dat Freakpyromaniacs " De tering herrie show" 's middags gaat schieten!

Laatst bewerkt:
Hmmm die afstand is toch wel ff een domper. Niet zeker dat ik ga nu. Jammer voor alle hollandse freaks die afstand...

12 Inch dat zijn mooie afmetingen! En ik krijg steeds meer zin om om hier bij te zijn, vooral als ik al die plannen hoor.

28 September, hopende op een mooi najaars zomers weertje.. want nu is het ook 2x niks :D

De laatste keer dat we daar waren vroeg de beste man van de gemeente of er hard vuurwerk zou zin.
Toen zei ik nee, wel hele mooie effecten, vallende blaadjes enzo. Ik geloof niet dat hij na de show nog zo blij was met OR :) haha

Hmmm die afstand is toch wel ff een domper. Niet zeker dat ik ga nu. Jammer voor alle hollandse freaks die afstand...

Het is ook een flink eind rijden maar dit soort dingen kan je denk ik helaas niet op de "leuke" plekken doen. Zoals eerder is aangegeven word er heel de dag vuurwerk afgestoken en daar zit niet iedereen op te wachten. Ik ben in Büllingen geweest en het is een prachtige plek voor ons de koekwausen om te vertoeven.

Hoppa, wij zijn erbij. Een mooi huisje in het plaatsje Büllingen zelf, zal ons onderdak geven. Is vandaag geboekt. Maar of het met zoveel man in 1 huis slapen wordt ben ik bang voor.

Wij zijn er inderdaad met een groot deel van de crew bij. Huisje is gereserveerd! 2 daagjes Büllingen. Heb er zeker zin in!

Ziet er prima uit het programma... Jammer dat een retourtje 600km is geworden door de nieuwe locatie haha.

Voor mij ook 600+ km en dik 6 uur reistijd in totaal (3 uur heen, 3 uur terug). Dat schrikt wel een beetje af..

Iemand die samen wil rijden vanaf regio Rotterdam? Scheelt toch weer een paar uurtjes sturen en benzinekosten (eerlijk zullen we alles delen :wink:)

We also have to ride about 3 hours from Osnabrück to Büllingen - but I think its worth the trip! :D I'm especially interested in the daylight trophy and the daylight show (the night-shows also, of course... :wink: ) In Germany there are (were...) two very similar contests: one (was) in Rodgau, where you had to light everything by hand, the other one is in Feucht, wich is a competition for music-synchronised F2 fireworks (amateurs only)

I'm really looking forward to this! :)

NightFlyer

Locatie ziet er inderdaad geweldig uit.
Daar kunnen wel wat leuke dingen gedaan worden lijkt me.

Back
Bovenaan