Kees
VWC lid
Nog nooit zoveel onzin gelezen in 1 post.Klopt. Daarnaast gebruiken ze in BE Flash waardoor er een grotere boeketspreiding te zien is een een hardere burstknal. In BE mogen ze 8 tot 10% flash gebruikt worden. In Duitsland max. 12.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog nooit zoveel onzin gelezen in 1 post.Klopt. Daarnaast gebruiken ze in BE Flash waardoor er een grotere boeketspreiding te zien is een een hardere burstknal. In BE mogen ze 8 tot 10% flash gebruikt worden. In Duitsland max. 12.
En dat stelt dus niks voor, heel simpelIn NL wordt ook flash gebruikt! Max. 2 gram tot heden.
2 gram geeft een prima burst, hoor!En dat stelt dus niks voor, heel simpel
Klopt. Daarnaast gebruiken ze in BE Flash waardoor er een grotere boeketspreiding te zien is een een hardere burstknal. In BE mogen ze 8 tot 10% flash gebruikt worden. In Duitsland max. 12.
12% i.p.v. 12 gram zei hij (wat overigens ook onzin is volgens mij)Wat lees ik. Maximale gram flash in F2 is 2 gram. Zowel Duitsland als Nederland als Belgie. 12 gram flash in Duitsland, waar tover je het vandaan
![]()
12% i.p.v. 12 gram zei hij (wat overigens ook onzin is volgens mij)