Zena Golden Colour Box 100sh

Klopt. Daarnaast gebruiken ze in BE Flash waardoor er een grotere boeketspreiding te zien is een een hardere burstknal. In BE mogen ze 8 tot 10% flash gebruikt worden. In Duitsland max. 12.

Wat lees ik. Maximale gram flash in F2 is 2 gram. Zowel Duitsland als Nederland als Belgie :thumbsup:. 12 gram flash in Duitsland, waar tover je het vandaan 🤣

Wat een geweldig dikke box was dit. Burst en spreiding geweldig! Mooie kleuren, mooi goud maar die klappen waren gigantisch. Deze box was echt genieten en kan ik iedereen zonder twijfel aanraden!

Laatst bewerkt:
Zena bakken worden als het goed is gemaakt door fabrieken waar funke hun spul ook maakt. Geldt ook voor de pijlen (50, 65mm etc.). Vandaar dat het ook zo'n kwaliteit is.

Holy shit! Wat een gruwelijke dikke beuker was dit! En dat voor €110 in de LVC!
De burst in deze bak is echt gruwelijk hard! Niveau gekooide ICB of event sky symphony, dat had ik echt niet verwacht!

Dat kilootje Belgisch kruit was goed droog in ieder geval🤪. Als deze weer in de LVC voorbijkomt gaat deze er zeker weer bij, mits we nog een keer mogen natuurlijk.

Voor mij echt de verrassing van de avond!

Holy shit! Wat een gruwelijke dikke beuker was dit! En dat voor €110 in de LVC!
De burst in deze bak is echt gruwelijk hard! Niveau gekooide ICB of event sky symphony, dat had ik echt niet verwacht!

Dat kilootje Belgisch kruit was goed droog in ieder geval🤪. Als deze weer in de LVC voorbijkomt gaat deze er zeker weer bij, mits we nog een keer mogen natuurlijk.

Voor mij echt de verrassing van de avond!

Dus jij gaat de brave burger uithangen;)

• Haha
Waarderingen: l166
Dus jij gaat de brave burger uithangen;)
Jep, in het geval van een verbod ga ik de jaarwisseling vieren in het buitenland.

Sta lokaal erg bekend om mijn hoeveelheid vuurwerk tijdens de jaarwisseling. Bij een verbod, als er iemand kwaad wil, zal mijn naam een van de eerste zijn. Dat risico ga ik niet lopen, dat is het mij niet waard. Desondanks vind ik het alleen maar mooi dat er mensen zijn die het wel gewoon in Nederland met vuurwerk blijven vieren, mits dat gewoon op een normale manier, zonder andermans zooi te slopen kan.

Anyways, dit is hier het verkeerde topic voor…

Back
Bovenaan