Zena Cakebox [Uitloop 2023]

@pyroguy: De burst klinkt op je filmpje echt kneiterhard, heb je dat in het eggie ook zo ervaren ?

Ik kan alleen maar zeggen dat ze echt zo zijn als ze klinken!! Een paar pagina's terug had ik mijn filmpje al geplaatst en productervaring geschreven maar hier nog even samengevat:

"Een paar one-liners: top prijs/kwaliteit-verhouding, harde burst, brede effecten, salvo's zijn geweldig en de finalecake is super!!" En de effecten verwaaien een beetje op mijn filmpje, daarover: "Nou was het gisteravond guur en nat weer dus dat hielp niet zal ik maar zeggen..."

Gaat dit ding nou echt maar één jaar €99 zijn? Of is die dat volgend jaar weer gewoon? Of komt 'ie ook maar eenmalig binnen...?

edit; en laat ik mezelf even laten beantwoorden door fritsie...:

Ze kosten overal 99.95 dus geen 179.95
Dit is een jubileum aanbieding omdat ZENA zoveel jaar in NL zit.

En voor dat geld is hij zeker de moeite waard. Er staat ook in de folders OP=OP
:D dus een 'eens maar nooit weer' cake, puur omdat ie nie weer wiederkeert :(

Gaat dit ding nou echt maar één jaar €99 zijn? Of is die dat volgend jaar weer gewoon? Of komt 'ie ook maar eenmalig binnen...?

edit; en laat ik mezelf even laten beantwoorden door fritsie...:

:D dus een 'eens maar nooit weer' cake, puur omdat ie nie weer wiederkeert :(

Ik zou deze graag willen aanschaffen, maar ik vermoed dat deze zeer snel uitverkocht zal zijn.

Zijn er geen foto's beschikbaar van dit assortiment?

Zou trouwens wel vies zijn als dit assortiment volgend jaar te koop is voor de genoemde "normale" prijs van €170,-/€180,-. Dat ze vier 500 grammers aan kunnen bieden voor €100,- geeft aan dat dealers er wel degelijk een vette winstmarge over verkrijgen, want niemand is gek (en zeker niet in deze tijden) zo eff €70,-/€80,- weg te geven.

Laatst bewerkt:
Inderdaad vorig jaar ook met inglourisbastard. 60 euro en nu 40. Zit altijd marge op :) en ach ja beter 100.000x10 euro verdienen dan 50.000 x 19 euro denk ik zo maar :)

hij is al besteld, ik heb zitten twijfelen tussen duurdere andere, china red en rubro.
maar gezien de altijd zeer goede ervaringen vooral op prijs kwaliteit ga ik toch voor deze....

al vind ik de andere ook erg mooi..

Ik zie alleen wel op de bovenstaande foto dat er maar 1 lont op zit. En ook nog is aan de zijkant! Word moeilijk met doorlonten zo....
Snap dat het niet de bedoeling is om de cake's aan elkaar te maken maar ik dacht dat het hetzelfde idee was als alle andere doorlont bakken.

Kan iemand dit bevestigen?

Vette boeketten, goede burst, ik vind ze indrukwekkend. Ook de dubbele finale in de eerste 3 cakes vind ik gaaf :) Aan de andere kant zijn de eerste drie cakes op een bepaalde manier ook wel weer wat saai. Maar goed, voor 100 euri is dit echt een toppakket!

Ik zie alleen wel op de bovenstaande foto dat er maar 1 lont op zit. En ook nog is aan de zijkant! Word moeilijk met doorlonten zo....
Snap dat het niet de bedoeling is om de cake's aan elkaar te maken maar ik dacht dat het hetzelfde idee was als alle andere doorlont bakken.

Kan iemand dit bevestigen?

Dit zijn geen doorlontcakes. Dat is niet toegestaan in Nederland.

Deze Zena Cakes zijn waarschijnlijk wel CE gekeurd (dit is het eerste jaar dat ze in het assortiment verschijnen). CE gekeurd betekend 2 lonten. Daar dit soort cakes vaak in "Z" volgorde alle rijen afgaan, zit het reservelont waarschijnlijk aan de andere kant achter een andere stikker. Dit is slechts een vermoeden natuurlijk. De demo bezoekers zullen uitsluitsel kunnen geven.

Nu ik toch al een reactie aan het posten ben kan ik net zo goed vragen hoeveel dit assortiment weegt en wat de omvang van de doos is in welke deze cakes geleverd worden.

Ik ben wel blij om te zien dat de kwaliteit van deze cakes nog steeds hetzelfde is als op de demo van Vuurwerkvisie in september! Daarnaast wil ik graag de mensen tegenspreken die deze cakebox saai noemen! Op het filmpje kan het misschien saai worden, maar door de indrukwekkende effecten vond ik deze cakebox in werkelijkheid absoluut niet saai! De dubbele finales tussendoor zorgen voor genoeg opleving!

Brutogewicht: 14kg
Nettogewicht: 13kg

Afmetingen moet ik je even verschuldigd blijven

Die films in post 119 zijn wel van bijzonder goede kwaliteit zeg!
Bedankt!
En jammer dat cake 4 niet los te verkrijgen is....

Dank je wel Cass, daar doe ik het voor!

Ik denk dat wanneer je een vuurwerkwinkel vraagt of je 1 cake los voor 30 euro mag kopen ipv 4 voor 100 euro, de vuurwerkwinkel daar niet moeilijk over zal doen hoor.

Die films in post 119 zijn wel van bijzonder goede kwaliteit zeg!
Bedankt!
En jammer dat cake 4 niet los te verkrijgen is....

Ook nog een dummy-foto van mijn kant:

IMG_7678 small.jpg

Met dank aan Huisman Vuurwerk en ZENA.

Eronder trouwens ook de dummy's van het nieuwe Powercake Assortiment...

Ziet er mooi uit! Zijn trouwens groter dan ik verwacht had. Blij dat ik ze beiden besteld heb!

Gezien hij nieuw dit jaar is lijkt het me onlogisch dat ie niet CE gekeurd zou zijn..
Alle CE gekeurde cakes hebben 2 lonten.

Back
Bovenaan