Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn de boeketten en burst stukken beter bij dit blok in vergelijking met het blok van royal. Zijn er mensen die ze bijde op demo`s gezien hebben en dit kan bevestigen ?
Heb hem besteld bij huisman voor 87,50. Zijn 4 dikke cake's dus kan niet veel mis aan zijn denk ik.
En voor die prijs kon ik hem niet laten staan.![]()
Ik laat deze, net als de andere doorlont boxen, dit jaar lekker langs me heen gaan. Lijken me stuk voor stuk topproducten (op het blok van Royal na) maar ik ben toch bang dat de overgangen in de straat wat tegen gaan vallen en dat het afschieten van één blok wat stiltes met zich meebrengt in de overgang van de éne naar de andere pot in het blok. Hoop dat het stuk voor stuk superblokken zijn en dat ik kan genieten van de nieuwjaarfilmpjes, dan komt deze en de blokken van Rubro er allemaal in volgend jaar hier!
Ik laat deze, net als de andere doorlont boxen, dit jaar lekker langs me heen gaan. Lijken me stuk voor stuk topproducten (op het blok van Royal na) maar ik ben toch bang dat de overgangen in de straat wat tegen gaan vallen en dat het afschieten van één blok wat stiltes met zich meebrengt in de overgang van de éne naar de andere pot in het blok. Hoop dat het stuk voor stuk superblokken zijn en dat ik kan genieten van de nieuwjaarfilmpjes, dan komt deze en de blokken van Rubro er allemaal in volgend jaar hier!
Dan moet je wel een klein sneetje maken in het quikmatch![]()
Waarom gewoon het visco van de reserve lont helemaal in de schiet lont doen schildertape of een tayrip erom hoeft eingelijk nog geneens.
De quickmatch is zo brandbaar dat tie in een keer vlam vat