Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

speech ging toch goed marco ! :-) wil je voortaan alleen niet zo grote bestelling doen qua eten als ik achter je sta te wachten :p bedankt alvast.

Hier alvast een paar foto's van de ledendag. De rest volgt allemaal in de loop van deze week.

img_2521_copy.jpg

img_2445_copy.jpg

img_2444_copy_psd.jpg

img_2401_copy.jpg

sowiezo wil ik wel eens benoemen dat ik het geweldig vind, dat bij welke demo/meeting/show ik ook kom.. ik het prachtig vind om te zien dat iedereen geaccepteerd wordt zoals ie is!

Het doet er niet toe wie je bent, hoe je er uit ziet en hoe je doet.. het gaat erom dat iedereen samen deze ene passie deelt en dat zorgt altijd voor de meest gezellige taferelen:)

Elburgersc,

Uiteraard was ik aanwezig gister!Topdag was het met uiteraard de demo en finale als hoogtepunt ach eigenlijk was de hele dag een hoogtepunt. Mensen van lesli en vwc thanks!!!

Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen :p

1: Deze plek is voor Leslifan
2: Torr
3: Ylke
4: Jappy-b
5: Stefantvs
6: Thunderboy
7: Darksoul
8: Sunseeker
9: Rnnl
10: Firedragon
11: Tabe
12: Tristen
13: Ricow
14: Bassie1978
15: Dsnl
16: Heartworm
17: Frits
18: Pyroboy
19: Steef-Kaboom

Wie o wie heeft er een aanvulling op me lijstje

Ik en Savendro waren gisteren ook aanwezig.

Toch grappig om te zien op de foto's. Iedereen mag op 30 meter staan, maar toch staat niemand vooraan. 45 meter wordt straks geen probleem voor consu-shows zo te zien.. :)

zullen ze bang zijn voor vuurwerk :p ?

Zal wel voor de films en foto`s te maken hebben. Anders staat de helft er niet op :-) tenzij je een groothoek lens gebruikt

ook tof jou weer een keer sproken te hebben :-)

Toch grappig om te zien op de foto's. Iedereen mag op 30 meter staan, maar toch staat niemand vooraan. 45 meter wordt straks geen probleem voor consu-shows zo te zien.. :)
en zelfs op 45 meter kreeg ik af en toe een stijve nek sommige cakes gingen echt heel hoog.

Ik (jongen met roze/paarse blouse en bruin hoedje) en vriendin (moluks) waren gisteren ook aanwezig. En ook Ischa die ik had opgehaald en weggebracht.

Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen :p

ik was er ook:D

Ik was gister(roze met witte polo) ook aanwezig met vriendin en maat! Ik vond het echt een topdag. Vooral leuk om te zien wat er allemaal gebeurd voordat vuurwerk bij een consument terecht komt( opslag, veiligheid etc.) Tot over 2 jaar! :D

Ik was er ook, maar ja dat wisten jullie al, heb immers het eerste filmpje van de finale geplaatst... Ik had ook nog een vriend van me bij me.

sowiezo wil ik wel eens benoemen dat ik het geweldig vind, dat bij welke demo/meeting/show ik ook kom.. ik het prachtig vind om te zien dat iedereen geaccepteerd wordt zoals ie is!

Het doet er niet toe wie je bent, hoe je er uit ziet en hoe je doet.. het gaat erom dat iedereen samen deze ene passie deelt en dat zorgt altijd voor de meest gezellige taferelen:)

Helemaal mee eens! Topsfeer altijd bij vuurwerkshow / demo's etc.

O.a. daarom ben ik groot vuurwerkliefhebber!

Back
Bovenaan