Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen
1: Deze plek is voor Leslifan
2: Torr
3: Ylke
4: Jappy-b
5: Stefantvs
6: Thunderboy
7: Darksoul
8: Sunseeker
9: Rnnl
10: Firedragon
11: Tabe
12: Tristen
13: Ricow
14: Bassie1978
15: Dsnl
16: Heartworm
17: Frits
18: Pyroboy
19: Steef-Kaboom
Wie o wie heeft er een aanvulling op me lijstje
en zelfs op 45 meter kreeg ik af en toe een stijve nek sommige cakes gingen echt heel hoog.Toch grappig om te zien op de foto's. Iedereen mag op 30 meter staan, maar toch staat niemand vooraan. 45 meter wordt straks geen probleem voor consu-shows zo te zien..![]()
Ff een lijstje met mensen die er waren ! oke niet iedereen van gister zit op vwc , schaamte voor die mensen
Toch grappig om te zien op de foto's. Iedereen mag op 30 meter staan, maar toch staat niemand vooraan. 45 meter wordt straks geen probleem voor consu-shows zo te zien..![]()
sowiezo wil ik wel eens benoemen dat ik het geweldig vind, dat bij welke demo/meeting/show ik ook kom.. ik het prachtig vind om te zien dat iedereen geaccepteerd wordt zoals ie is!
Het doet er niet toe wie je bent, hoe je er uit ziet en hoe je doet.. het gaat erom dat iedereen samen deze ene passie deelt en dat zorgt altijd voor de meest gezellige taferelen![]()
Ja toen die elena (chinese verkoopmedewerksterr) aan het praten was, twitterde er iemand dat Tom haar leuk vond en dat hij daarom zo van lesli houd enz dat ging maar door![]()
Is dat misschien ergens terug te lezen op twitter??
Lijkt me ronduit geniaal![]()