Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat het gewoon doorgaat , misschien lassen ze wat in voor hem ofzo ik zou het niet weten ik ga zoiezo lekker aan de biertjes en de vuurwerkshow checken , weten mensen of die wel doorgaat , zo niet waar kun je dat vinden ?
Koninginnedag is toch nep.
De koningin is geeneens jarig...
Na de aanslag op het koningshuis in Apeldoorn op koninginnendag zelf werden ook in heel Nederland alle festiviteiten verder stil gelegd. Nu er misschien een dode bij betrokken is denk ik dat het helemaal niet doorgaat.
Hopen dat het gewoon doorgaat. Maar vrees het ergste...
Me dunkt, maar in Apeldoorn zijn er meerdere doden ( acht waaronder Karst T. ) gevallen en die waren weliswaar niet van de koninklijke famillie maar in mijn ogen minimaal net zo ernstig te noemen.
En ik vind dat koninginnendag gewoon moet doorgaan, met alle respect naar Friso toe maar ik denk dat het geen reden is om de dag niet door te laten gaan, let wel dat het heel goed mogelijk is dat Friso misschien wel tientallen jaren in leven kan worden gehouden en dan zou er al die jaren geen koninginnendag worden gevierd ?
Wat betreft sommige opmerkingen hier dat koninginnendag gewoon kan doorgaan omdat het Friso zijn eigen schuld zou zijn, die vind ik misplaatst en ondoordacht, ongeacht hij waarschijnlijk goed besefte waar hij aan het skie:en was.
Ja bij een opa en oma misschien in jou geval wel inderdaad, maar hier verliezen ze een zoon, broer, echtgenoot, neef, oom. Ga maar door.
Een oma en opa staat vaak wat verder van je af. Dit is voor hen dichterbij.
@ Dennis, ik gun iedereen de dag van hun leven op 30 april en voor mij mag het best doorgaan.
Activiteiten van koninklijk huis zal denk ik niet doorgaan, maar we moeten niet zeggen dat ineens Koninginnedag niet gevierd hoeft te worden.
@ Dennis, ik gun iedereen de dag van hun leven op 30 april en voor mij mag het best doorgaan.
Activiteiten van koninklijk huis zal denk ik niet doorgaan, maar we moeten niet zeggen dat ineens Koninginnedag niet gevierd hoeft te worden
Maar konginnedag is een nationale feestdag ingevoerd in 1949 door toenmalig Koningin Wilhelmina, ter ere van haar verjaardag. En veel mensen zijn die dag ook vrij. Ook is het voor veel mensen een uitstapje om lekker te feesten. Biertje drinken met vrienden, vuurwerkshowtje bezoeken of gezellig samenzijn met familie.
De gemeente Rhenen gaat door met de voorbereidingen voor Koninginnedag 2012.De op woensdag geplande persreis is wel uitgesteld, uit respect voor de toestand van prins Friso.
Na het ski-ongeluk van prins Friso, nu ruim twee weken geleden, stonden de voorbereidingen voor Koninginnedag 2012 even stil. De gemeenten Rhenen en Veenendaal, die dit jaar de koninklijke familie ontvangen, twijfelden over de voortgang van de festiviteiten. Het was wachten op nieuws van Rijksvoorlichtingsdienst (RVD). De gemeente Rhenen heeft nu laten weten door te gaan met de voorbereidingen voor 30 april. Dit is besloten na overleg met de RVD. Uit respect voor de gezondheidstoestand van prins Friso stelt de gemeente de geplande persreis wel enkele weken uit.
Of de festiviteiten op Koninginnedag daadwerkelijk doorgaan, dat is nog niet duidelijk. Ook is nog niet bekend of het programma hetzelfde blijft