Youtube aanpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xtremerides.nl jij zegt

Al zouden we met ze alle dit oudjaar niet slopen. En ik hoop van harte dat niemand het doet dit jaar.

dus jij ook niet, dat is fijn om te lezen!

Ik heb dit topic eens beetje door gelezen, en zie dat je nogal uit de slof schiet tegen anderen die het volgens jou niet snappen. Ik kom tot de conclusie dat juist jij niet helemaal weet waar je het over hebt. Youtube is een bron waarvan alles op staat, en waar bijna iedereen wel op kijkt. Je komt er de gekste dingen tegen. Helaas ook Vandalisme met vuurwerk. Sommige mensen vinden dit nu eenmaal prachtig. En vinden het helemaal geweldig om die dingen na te doen, noch beter te doen. Jij denkt dus dat, wannner jij jou eigendommen opblaast, filmt en tevens op youtube upload geen meerwaarde heeft aan Vandalisme? Er zijn genoeg mensen die, zoals ik net als zei alles beter en groter willen. Zo ook mensen die houden van slopen. Onder het motto 'Alles moet kapot'. Het gaat hier daarom wel degelijk om aansporing tot Vandalisme. Ook als zijn het je eigendommen.

Dit topic is zeker wel een goed initiatief. De vraag is of Youtube markeringen wel degelijk verwijderd. Ook is er tevens een campagne opgestart waarbij je gevraagd wordt Vandalisme en overlast te filmen/fotografen waarbij de daders via beeldmateriaal kunnen worden veroordeeld. Deze campagne kun je denk ik dan beter steunen aangezien je dat zelf in de hand hebt.

Dit is geen aanval op jou lünig, maar zo zie ik het nu eenmaal!

ja, maar als ik upload dat ik mijn oude computer opblaas, en iemand doet het me na maakt dat toch niet uit?!

als ik een verkeersbord verniel en ze gaan dat na doen is het een ander verhaal.

maar goed, ik denk dat we misschien wel te laat zijn met het offline halen van youtube filmpjes. iedereen is ervan op de hoogte dat een nitraat een verkeersbord vernield, en een lawinepijl gehakt maakt van een prullebak. nu de jeugd dit eenmaal weet zal het lastig zijn ze hier weer vanaf te krijgen

ik kan daar niet tegen.
die menssen die slopen.
ik vind het ook leuk om te slopen maar, ik sloop mijn eigen spullen!

@Pyroplop.
Nogmaals, Vandalisme:
Het slopen of schade toebrengen aan ANDERSMANS spullen. Wat jij bedoeld is baldadigheid. Als je spullen op openbaar terrein opblaast is dat baldadigheid. Wie zegt dat ik dat altijd doe? Day of Destruction is alles in mijn tuin gedaan.

9999x gaat het goed, en die ene keer gaat het fout. Nou dan spreken we toch over een heel veilig iets? 10.000x en dan 1x wat fout vind ik mee vallen.

@Comeo:

Beweer jij dat er in vuurwerk sowieso geen schadelijke stoffen zitten voor mens en dier? Dus al die metalen zijn lekker goed voor de volksgezondheid?

En verzekering je uitlachen? Wat denk je als je een strijker afsteekt of zonder helm rijdt. Ze betalen toch wel! Ook die jongens die nu een pijpbom gemaakt hebben en oog en hand missen wordt gewoon betaald.

@Dmenrapster:
Neem tenminste aan dat je het tegen mijn had. Alles mot kapot is gewoon ff lekker een aggresief filmpje. Maar de muziek opzich is dan aansporend? NEUK! zingt daarin ook dat alles en iedereen de ****** kan krijgen en dat alles kopot mot. Er is niets lekkers dan lekker ******en op alles en iedereen. Sommige maken daar ook een sport van ;)

Maar jullie halen 2 dingen nog steeds door elkaar. Vandalisme is Vandalisme. Baldadigheid telt alleen op openbare grond, gemeente grond. Dus als ik mijn eigen tuin de TV uit elkaar stamp, blaas gooi, trap of vouw dan is dat toch echt mijn probleem. Aansporen tot geweld is als je mensen aanspoort. Dus bij een film zou zetten: Blaas ook een TV op! Dat is aanzetten, zijn alle tentoonstellingen van de 2de wereld oorlog dan ook aanzettingen tot bouwen van kampen? Een duitse jongen hier ziet het wel al zitten. ;) Maar het is een soort tentoonstelling, wat heeft het voor zin of toegevoegde waarde? Ja wat heeft uberhaubt vuurwerk plaatsen op het internet voor toegevoegde waarde? Je bereikt mensen die het ook leuk vinden en je hebt samen lol. Net als jullie lol kunnen hebben van die geweldige lange sterretjes die je in Nederland kunt kopen

Ach man, wat ben ik toch altijd langdradig met tekst....

@ik wil filmpjes zien:

Er staat ALS, Als ik dus geen *** had gehad, had ik nu een ***je tussen me benen

Terug naar onderwerp, Vandalisme:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Over dit soort mensen hebben wij het, de vraag van mijn aan jullie is. Hoe wil je die stopppen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen kan naar zijn eigen keuze markeren wat hij niet door de beugel vind kunnen, zo makkelijk is het. Uiteindelijk mag je het gelukkig allemaal zelf weten.
Ik vind het in ieder geval een heel goed initiatief, het zet ons in ieder geval aan het denken over wat, naar onze mening, wel en niet op internet gezet kan worden. Al is het dus maar weer een stukkie bewustwording. Want die gasties die op die filmpjes te zien zijn zullen denk ik niet vreemd zijn op vuurwerkforums, nu zien ze wat sommige mensen van hun gedrag denken. Ik snap best dat dingen opblazen lachen is, maar niet andermans eigendom(en daarmee bedoel ik dus ook verkeersborden etc.)

Xtremerides, je bent weer lekker op dreef jongen. Neem een colaatje en doe relaxed alsjeblieft. Je vergelijkingen slaan kant nog wal en je maakt jezelf zo echt belachelijk. Over jouw vergelijking tussen het afsteken van een pijpbom en regulier vuurwerk ga ik dan ook verder niet in.

Laten we het er op houden dat jij en ik HEEL andere mensen zijn. Verder heb ik geen zin in "diepzinnige discussies" die van meet af aan kansloos zijn.

Cameo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan