@Pyroplop.
Nogmaals, Vandalisme:
Het slopen of schade toebrengen aan ANDERSMANS spullen. Wat jij bedoeld is baldadigheid. Als je spullen op openbaar terrein opblaast is dat baldadigheid. Wie zegt dat ik dat altijd doe? Day of Destruction is alles in mijn tuin gedaan.
9999x gaat het goed, en die ene keer gaat het fout. Nou dan spreken we toch over een heel veilig iets? 10.000x en dan 1x wat fout vind ik mee vallen.
@Comeo:
Beweer jij dat er in vuurwerk sowieso geen schadelijke stoffen zitten voor mens en dier? Dus al die metalen zijn lekker goed voor de volksgezondheid?
En verzekering je uitlachen? Wat denk je als je een strijker afsteekt of zonder helm rijdt. Ze betalen toch wel! Ook die jongens die nu een pijpbom gemaakt hebben en oog en hand missen wordt gewoon betaald.
@Dmenrapster:
Neem tenminste aan dat je het tegen mijn had. Alles mot kapot is gewoon ff lekker een aggresief filmpje. Maar de muziek opzich is dan aansporend? NEUK! zingt daarin ook dat alles en iedereen de ****** kan krijgen en dat alles kopot mot. Er is niets lekkers dan lekker ******en op alles en iedereen. Sommige maken daar ook een sport van
Maar jullie halen 2 dingen nog steeds door elkaar. Vandalisme is Vandalisme. Baldadigheid telt alleen op openbare grond, gemeente grond. Dus als ik mijn eigen tuin de TV uit elkaar stamp, blaas gooi, trap of vouw dan is dat toch echt mijn probleem. Aansporen tot geweld is als je mensen aanspoort. Dus bij een film zou zetten: Blaas ook een TV op! Dat is aanzetten, zijn alle tentoonstellingen van de 2de wereld oorlog dan ook aanzettingen tot bouwen van kampen? Een duitse jongen hier ziet het wel al zitten.

Maar het is een soort tentoonstelling, wat heeft het voor zin of toegevoegde waarde? Ja wat heeft uberhaubt vuurwerk plaatsen op het internet voor toegevoegde waarde? Je bereikt mensen die het ook leuk vinden en je hebt samen lol. Net als jullie lol kunnen hebben van die geweldige lange sterretjes die je in Nederland kunt kopen
Ach man, wat ben ik toch altijd langdradig met tekst....
@ik wil filmpjes zien:
Er staat ALS, Als ik dus geen *** had gehad, had ik nu een ***je tussen me benen
Terug naar onderwerp, Vandalisme:
Over dit soort mensen hebben wij het, de vraag van mijn aan jullie is. Hoe wil je die stopppen?