Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

De spinners zelf zien er goed uit maar deze heeft duidelijk ook last van het kleine boeketten syndroom wat vaker voorkomt bij spinners en waarom zoveel crackling???
De Scuba heeft inderdaad prima boeketten in 30mm. De Spinnerz 2 Colorz ook in 30mm. In 25mm was de Decibel van Wolff wel behoorlijk goed evenals de Rat van CR maar meestal valt het idd tegen, kijk bijvoorbeeld maar naar de Frigg van Thor/Zena.Inderdaad een pietsie teveel crackling.
De kleine boeketten icm spinners komt wellicht omdat het vaak 20/25MM is?
Want in de Scuba zijn de boeketten meer als prima. (vind ik)
Artikelnummer: 6114
Artikelnaam: Scuba
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25sh
Effectomschrijving: Extreem goede gouden spinners met dikke blinkers & colordahlia's. Massive!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: ca. 25sec
Stijghoogte: 25-30mtr
Adviesprijs:...
- Viva la Bang
- Reacties: 113
- Forum: VOLT! Collection
De Scuba heeft inderdaad prima boeketten in 30mm. De Spinnerz 2 Colorz ook in 30mm. In 25mm was de Decibel van Wolff wel behoorlijk goed evenals de Rat van CR maar meestal valt het idd tegen, kijk bijvoorbeeld maar naar de Frigg van Thor/Zena.
Deze staat overigens voor 60 in DE te koop.
Ik koop hem ook niet, 60 is op zich geen slechte prijs voor 2x 36sh 25mm 500g, maar voor mij kwalitatief niet goed genoeg.Ik had Björn Viking en die was prima, maar inderdaad niet de grote boeketten zoals een Scuba.
Deze was bij mij gewoon dik in orde hoor voor 25MM spinner cake.
Ik had mooie gouden spinners en de kleurtjes waren ook goed te zien.
Ja € 30,- + is te duur maar als je deze voor bijvoorbeeld € 20,- kan krijgen is die meer als prima!!
Die Spinnerz 2 Colorz is een mooie compound!
Voor € 60,- zou ik deze DJ Pyro niet direct meenemen overigens, meer een schaduwlijst artikel voor nu.
Ik koop hem ook niet, 60 is op zich geen slechte prijs voor 2x 36sh 25mm 500g, maar voor mij kwalitatief niet goed genoeg.
De Bjorn Viking ziet er op video niet best uit, ik heb hem zelf niet ervaren maar op basis van de video's zou ik hem zeker niet kopen.