Yakuza - DJ Pyro [Compound] *NIEUW 2026*

PyroHengelo

VWC lid
Artikelnummer: 04860
Artikelnaam: DJ Pyro
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 993,6 gram
Aantal Schoten: 72 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 38 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

04860-1.png

De spinners zelf zien er goed uit maar deze heeft duidelijk ook last van het kleine boeketten syndroom wat vaker voorkomt bij spinners en waarom zoveel crackling???

De spinners zelf zien er goed uit maar deze heeft duidelijk ook last van het kleine boeketten syndroom wat vaker voorkomt bij spinners en waarom zoveel crackling???

Inderdaad een pietsie teveel crackling.

De kleine boeketten icm spinners komt wellicht omdat het vaak 20/25MM is?

Want in de Scuba zijn de boeketten meer als prima. (vind ik)

Inderdaad een pietsie teveel crackling.

De kleine boeketten icm spinners komt wellicht omdat het vaak 20/25MM is?

Want in de Scuba zijn de boeketten meer als prima. (vind ik)

De Scuba heeft inderdaad prima boeketten in 30mm. De Spinnerz 2 Colorz ook in 30mm. In 25mm was de Decibel van Wolff wel behoorlijk goed evenals de Rat van CR maar meestal valt het idd tegen, kijk bijvoorbeeld maar naar de Frigg van Thor/Zena.

Deze staat overigens voor 60 in DE te koop.

De Scuba heeft inderdaad prima boeketten in 30mm. De Spinnerz 2 Colorz ook in 30mm. In 25mm was de Decibel van Wolff wel behoorlijk goed evenals de Rat van CR maar meestal valt het idd tegen, kijk bijvoorbeeld maar naar de Frigg van Thor/Zena.

Deze staat overigens voor 60 in DE te koop.

Ik had Björn Viking en die was prima, maar inderdaad niet de grote boeketten zoals een Scuba.

Die Spinnerz 2 Colorz is een mooie compound!

Voor € 60,- zou ik deze DJ Pyro niet direct meenemen overigens, meer een schaduwlijst artikel voor nu.

Ik had Björn Viking en die was prima, maar inderdaad niet de grote boeketten zoals een Scuba.

Die Spinnerz 2 Colorz is een mooie compound!

Voor € 60,- zou ik deze DJ Pyro niet direct meenemen overigens, meer een schaduwlijst artikel voor nu.
Ik koop hem ook niet, 60 is op zich geen slechte prijs voor 2x 36sh 25mm 500g, maar voor mij kwalitatief niet goed genoeg.

De Bjorn Viking ziet er op video niet best uit, ik heb hem zelf niet ervaren maar op basis van de video's zou ik hem zeker niet kopen.

Ik koop hem ook niet, 60 is op zich geen slechte prijs voor 2x 36sh 25mm 500g, maar voor mij kwalitatief niet goed genoeg.

De Bjorn Viking ziet er op video niet best uit, ik heb hem zelf niet ervaren maar op basis van de video's zou ik hem zeker niet kopen.

Had Björn als gratis vuurwerk budget @ € 30,- bij een Ocean of Lights voor de volle pond omdat ik die persé wilde hebben na de gecancelde Prosperity van Outlet.
Dus dat was een pleistertje op de wond, maar ik zou hem inderdaad niet nogmaals kopen.

Toch voor € 20,- is die niet verkeerd, maar verwacht geen absolute topper.

Back
Bovenaan