WTF Box

Black Thunder Cake van 39,- in winkelmand zitten,
en blijf deze melding krijgen...
Ik vind het mooi geweest, vond het al een erg matige site qua snelheid etc, maar dit is wel heel triest...

Screenshot_20181201-192123_Samsung Internet.jpg

Weet nog niet of ik deze ga bestellen. Heb verschillende sites geprobeerd. 1 kreeg ik een foutmelding. Andere 2 waaronder outlet Haulerwijk lukte gewoon.

Of je krijgt op de afhaaldag te horen dat de box niet leverbaar was en je voor 40 euro iets anders mag uitkiezen:bonk:

Besteld en betaald. Maar nog geen mail bevestiging binnen

Hier hetzelfde verhaal, heb wel een printscreen gemaakt van de site waarop mijn ordernummer staat en heb ook de bevestiging van de bank.

Gok dat e.e.a. te maken zal hebben met de drukte op de site.

Kan hem trouwens bij meerdere shops gewoon toevoegen en afrekenen, lijkt me stug bij 20 stuks per dealer

Op powerprijs pagina wel, maar wanneer je naar vuurwerktoppers selectie gaat in linkermenu, dan waarschijnlijk nog niet.

Ja ook, maar maakt niet uit; ik ga 'm toch niet kopen :D kan voor die prijs ook een accuklopboor, decoupeerzaag of broek kopen en dan nog voor een tientje of 2 nog meer nuttigs! :D

Hier hetzelfde verhaal, heb wel een printscreen gemaakt van de site waarop mijn ordernummer staat en heb ook de bevestiging van de bank.

Gok dat e.e.a. te maken zal hebben met de drukte op de site.

Ik heb inderdaad hetzelfde gedaan.

Ik denk dat ze bij ze zich bij Vuurwerktoppers eens flink achter de oren moeten krabben.
Hun site scoort zeer matig bij verschillende testjes:

Screenshot_20181201-194229_Samsung Internet.jpg

Zeker in vergelijking met de website vaneen concurent,
Die wel glansrijk door de test heen komt...

Screenshot_20181201-194316_Samsung Internet.jpg

Ik denk dat ze bij ze zich bij Vuurwerktoppers eens flink achter de oren moeten krabben.
Hun site scoort zeer matig bij verschillende testjes:

Bekijk bijlage 41342

Zeker in vergelijking met de website vaneen concurent,
Die wel glansrijk door de test heen komt...

Bekijk bijlage 41343

Die tests zijn ook niet heilig en zijn meer een maatstaaf om hoger in zoekmachines te komen. Ze mogen wat mij betreft eerder wat doen aan gebruiksvriendelijkheid, bijv de mogelijkheid om te sorteren op prijzen toevoegen. Wel leuk dat ze volgens hun folder "uitgeroepen zijn tot beste vuurwerkwebshop", geen idee wie dat beoordeeld heeft maar met die scores en de mogelijkheden vindt ik het de slechtste webshop die ik ben tegenkomen...

Performance gaat bij hoge bezoekers aantallen ook achteruit. Niet helemaal eerlijk om nu te vergelijken.

Op de één of andere manier heb ik hier een heel slecht voorgevoel over, ik weet niet waarom. Hoop dat ik het mis heb :cry:

Tja, als ik bij het ophalen krijg te horen dat ie niet leverbaar is, dan is het de laatste keer Cafferata geweest voor mij

Performance gaat bij hoge bezoekers aantallen ook achteruit. Niet helemaal eerlijk om nu te vergelijken.

Met een beetje knappe software en hosting heb je nergens last van hor. Geen idee wat de piek deed om 19:00 maar meer dan 1000 mensen tegelijk zal het niet zijn. Als dan je webshop al onderuit gaat... :bonk:

Back
Bovenaan