Fireworksfamily123
VWC lid
Ik ben benieuwd wanneer dit topic inhoudelijk zal gaan over het vuurwerk en hoeveel pagina's er nog voor zullen komen die alleen maar over de promotie en actie gaan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd wanneer dit topic inhoudelijk zal gaan over het vuurwerk en hoeveel pagina's er nog voor zullen komen die alleen maar over de promotie en actie gaan![]()
Van alles, ze hebben leuke producten.
Ik ben nog veel benieuwder naar de reacties op 1 Jan![]()
Zeker leuk maar voor de prijs totaal oninteressant de laatste jaren
Zena is Zena. Dus voor mij Nederland en België.
Ik denk dat de grootste fout dat men heeft gemaakt is dat deze box vanaf de eerste (powerprijzen) pagina, niet te bestellen was. De melding dat deze uitverkocht zou zijn bleef staan en ook dat je 'm alleen kon bestellen met 30 euro bijbestellen bleef staan. Terwijl de box wel gewoon te bestellen was wanneer je naar de vuurwerktoppers pagina ging. Ik vermoed dus dat heel veel mensen op de eerste pagina bleven hangen en tervergeefs deze box probeerde te bestellen. De actie zelf kun je onmogelijk slecht noemen en kun je ook geen kritiek op geven, vind ik.
Deze box heb ik over het hoofd gezien.
Ik krijg zojuist de folder binnen, kijk ik online, is hij uitverkocht. Wat een vreemde actie ieder dag kijken of je hem mag en kan kopen.
Ik denk dat de grootste fout dat men heeft gemaakt is dat deze box vanaf de eerste (powerprijzen) pagina, niet te bestellen was. De melding dat deze uitverkocht zou zijn bleef staan en ook dat je 'm alleen kon bestellen met 30 euro bijbestellen bleef staan. Terwijl de box wel gewoon te bestellen was wanneer je naar de vuurwerktoppers pagina ging. Ik vermoed dus dat heel veel mensen op de eerste pagina bleven hangen en tervergeefs deze box probeerde te bestellen. De actie zelf kun je onmogelijk slecht noemen en kun je ook geen kritiek op geven, vind ik.