WTF Box

Ik ben benieuwd wanneer dit topic inhoudelijk zal gaan over het vuurwerk en hoeveel pagina's er nog voor zullen komen die alleen maar over de promotie en actie gaan :D

Het doel is hier al duidelijk bereikt in ieder geval, voldoende aandacht voor deze bak.
Zou hem toch wel willen meepakken, maar het is wel erg lastig zo. We zien het wel, vast iemand die hem filmt.

Reacties van normale consumenten zijn niet best als ik zo bij hun op de facebookpagina kijk, hoop negatieve reacties, goed voor je bedrijfs imago :rolleyes:

Ik vraag me af hoeveel er totaal beschikbaar komen en hoevel dagen ze dus aangeboden zullen worden. Als ze dat bijvoorbeeld 2 a 3 weken doen, dan denk ik dat bijna iedereen die er een wilt, ook wel een kan kopen

Ik denk dat de grootste fout dat men heeft gemaakt is dat deze box vanaf de eerste (powerprijzen) pagina, niet te bestellen was. De melding dat deze uitverkocht zou zijn bleef staan en ook dat je 'm alleen kon bestellen met 30 euro bijbestellen bleef staan. Terwijl de box wel gewoon te bestellen was wanneer je naar de vuurwerktoppers pagina ging. Ik vermoed dus dat heel veel mensen op de eerste pagina bleven hangen en tervergeefs deze box probeerde te bestellen. De actie zelf kun je onmogelijk slecht noemen en kun je ook geen kritiek op geven, vind ik.

Ik denk dat de grootste fout dat men heeft gemaakt is dat deze box vanaf de eerste (powerprijzen) pagina, niet te bestellen was. De melding dat deze uitverkocht zou zijn bleef staan en ook dat je 'm alleen kon bestellen met 30 euro bijbestellen bleef staan. Terwijl de box wel gewoon te bestellen was wanneer je naar de vuurwerktoppers pagina ging. Ik vermoed dus dat heel veel mensen op de eerste pagina bleven hangen en tervergeefs deze box probeerde te bestellen. De actie zelf kun je onmogelijk slecht noemen en kun je ook geen kritiek op geven, vind ik.

Was hier ook, kreeg veel vragen van "HOE DAN?" terwijl als je op "WTF box" zoekt deze gewoon te bestellen is. Was puur om de bestellingen te temperen. En ja dat je minimaal 30 euro moet bijbestellen vind ik een normale gang van zaken doen. Gratis geld bestaat niet!

Deze box heb ik over het hoofd gezien.
Ik krijg zojuist de folder binnen, kijk ik online, is hij uitverkocht. Wat een vreemde actie ieder dag kijken of je hem mag en kan kopen.

Deze box heb ik over het hoofd gezien.
Ik krijg zojuist de folder binnen, kijk ik online, is hij uitverkocht. Wat een vreemde actie ieder dag kijken of je hem mag en kan kopen.

Is voor vandaag nog niet uitverkocht, vanaf 19:00 weer beschikbaar ;)

Mag er wel kritiek op geven,puur alleen al vanwege dat het bijna op misleiding aankomt.
Dit vanwege het al dan niet bewust weglaten van dat deze WTF-box een zogenoemde powerprijs heeft,
en dat je daarom €30 extra erbij moet bestellen.
Dit wisten heel veel mensen blijkbaar niet als je op de FB pagina kijkt van vuurwerktoppers.
Zo gooi je je naam wel te grabbel door zulke informatie weg te laten.

Back
Bovenaan