Wolff op TikTok!

Lijkt me machtig mooi om eens heen te gaan, en zal waarschijnlijk ook wel gaan gebeuren, maar juist het eten daar zou ik wel tegenop zien 🙈

Lijkt me machtig mooi om eens heen te gaan, en zal waarschijnlijk ook wel gaan gebeuren, maar juist het eten daar zou ik wel tegenop zien 🙈
Daar moet je je helemaal niet druk om maken. Naast de voor ons rare gerechten is er ook genoeg herkenbaar eten te krijgen en als je een beetje van de Aziatische keuken houdt is het heerlijk eten iedere dag.

Ja dat is juist het probleem, ik heb nogal snel last van eten wat ik niet gewend ben helaas. Maar goed, droom is er zeker om daar eens heen te gaan om nieuwjaar te vieren.

Noodles kan maar ook curry's zijn daar volop te krijgen, kun je ook alvast een beetje aan wennen voor vertrek. Als je er gevoelig voor bent kun je echter niet makkelijk voorkomen dat je last krijgt. Als ze daar eten bereiden heb je toch te maken met andere olie, andere kruiden en andere bacteriën (koud voedsel / water).

China is er wat betreft het eten heel erg op vooruit gegaan! je ziet veel herkenbare dingen zoals koreaanse bbq, Sushi etc. Echt slecht eten heb je gewoon niet meer in alle eerlijkheid. Ik begin juist last te krijgen van het eten in Nederland, want hier is alles heel erg bewerkt.
Terug on topic, je kunt al een tijdje zonder visum naar China af reizen. Eit is echt nog steeds dé kans om Chinees nieuwjaar te vieren in China. goedkoop vuurwerk en écht alles mag daar. denk er eens over na :)

Het denken doen we al vele jaren, maar wil het toch eens serieus gaan bekijken voor over een jaar of 2. Bedankt voor het antwoord!

een ticket kost je nu maar 600-700 euro volgens mij. voor zo'n China reis goed te doen. goede hotels kosten daar maar 50 a 60 euro per kamer per nacht en dan heb je al een heel goed hotel. Met 1000 euro op zak kun je ook behoorlijk wat stoken :d

een ticket kost je nu maar 600-700 euro volgens mij. voor zo'n China reis goed te doen. goede hotels kosten daar maar 50 a 60 euro per kamer per nacht en dan heb je al een heel goed hotel. Met 1000 euro op zak kun je ook behoorlijk wat stoken :d
Precies, ben je voor 2500 al een heel eind. Dat is voor zo’n reis een prima prijs. We gaan er eens serieus naar kijken.

Back
Bovenaan