Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vooral t idee dat je geen flauw idee hebt wat je eet....Lijkt me machtig mooi om eens heen te gaan, en zal waarschijnlijk ook wel gaan gebeuren, maar juist het eten daar zou ik wel tegenop zien![]()
Precies, heb je straks een hond op ofzoVooral t idee dat je geen flauw idee hebt wat je eet....![]()
Daar moet je je helemaal niet druk om maken. Naast de voor ons rare gerechten is er ook genoeg herkenbaar eten te krijgen en als je een beetje van de Aziatische keuken houdt is het heerlijk eten iedere dag.Lijkt me machtig mooi om eens heen te gaan, en zal waarschijnlijk ook wel gaan gebeuren, maar juist het eten daar zou ik wel tegenop zien![]()
Ja dat is juist het probleem, ik heb nogal snel last van eten wat ik niet gewend ben helaas. Maar goed, droom is er zeker om daar eens heen te gaan om nieuwjaar te vieren.

Pakje rennies in je tas en eten tot je er bij neervalt.Ja dat is juist het probleem, ik heb nogal snel last van eten wat ik niet gewend ben helaas. Maar goed, droom is er zeker om daar eens heen te gaan om nieuwjaar te vieren.

Precies, ben je voor 2500 al een heel eind. Dat is voor zo’n reis een prima prijs. We gaan er eens serieus naar kijken.een ticket kost je nu maar 600-700 euro volgens mij. voor zo'n China reis goed te doen. goede hotels kosten daar maar 50 a 60 euro per kamer per nacht en dan heb je al een heel goed hotel. Met 1000 euro op zak kun je ook behoorlijk wat stoken![]()