Witten (DE) Pyroforum 27 en 28 maart 2015

Zat zelf aan 16 te denken. Maar de 12" die ik in me handen gehad heb zag er kleiner uit dan deze.
Dus ben benieuwd.

Tja, nog even afwachten op de laatste voorspellingen. Ik herinner mij dat bij de 2013-editie op dat Industrieterrein in Lüdingshausen er op vrijdag nog noodweer werd voorspeld voor de zaterdag. Uiteindelijk was het op zaterdagavond steenkoud, vooral door de behoorlijk harde ijzige wind, maar was het op een paar sneeuwvlokken na verder droog. Blijven hopen en duimen!!

Inmiddels is bekend geworden dat de firma Bothmer uit respect voor de slachtoffers en nabestaanden van de Germanwings-vliegramp niet zal gaan schieten tijdens hetPyroforum. Zie: http://www.grossfeuerwerkshop.de/nl/pyronews_pyroforum-2015-2.htm

Alle overige schietbedrijven hebben bevestigd dat zij wat hun betreft wel zullen gaan schieten. Ook met de autoriteiten, zowel lokaal als nationaal, is gesproken en zij hebben hun akkoord gegeven voor het doorgaan van het evenement inclusief demo's op beide dagen. Nu het weer nog...

wordt druk met de Nederlanders:D

Dat is elk jaar!! :wink:

Voor de mensen die alleen vanavond gaan en dus nog niet weten waar het is: het kan zijn dat je Navi het adres niet kent. Voer dan het volgende adres in en volg daarna de pijlen langs de weg: Rüschebrinkstraße 335, Dortmund, Duitsland

Tot vanavond!!

Dat is elk jaar!! :wink:

Voor de mensen die alleen vanavond gaan en dus nog niet weten waar het is: het kan zijn dat je Navi het adres niet kent. Voer dan het volgende adres in en volg daarna de pijlen langs de weg: Rüschebrinkstraße 335, Dortmund, Duitsland

Tot vanavond!!

Nog geen pijl te zien:P

Het begrip in de fall-out staan vanavond ook meegemaakt. Wat is dat toch mooi spul die multibreak shells.
Mooie avond gehad en mooi spul gezien. Alleen het weer was k*t. Kwa bewijzering had het idd wel beter gekunt.Ik heb tussen de regendruppels nog wat kunnen filmen. Wordt vervolgd.

wel alles gefilmd, maar wat een brasweer was het toch. route wegwijzering was zwaar bagger met die oh-zo-duidelijke pijlen, maar de multibreaks maakten veel goed! en damn die salutes!?!?! :o

filmpje:
finale vanaf 43:30

Laatst bewerkt:
Ondanks het heerlijke weer :bonk: toch een lekker stukkie ( Italiaans) vuurwerk gezien ! Ook Jorge schoot enkele zeer leuke bommetjes tijdens hun showtje!

Lekker hoor.
Was effe een stuk beter dan vorig jaar.
Had het eigenlijk al afgezworen vanwege vorig jaar maar na het zien van wat foto's toch maar gegaan.
Erg jammer van het weer maar leuke showtjes gezien.

Jorge was ook lekker bezig moet ik zeggen.
Lekkere cakes en mooie shells.

Lonestar had aardig het gas erop.
Lekker showtje ook.

Ik had meer ervan verwacht hoewel het einde veel goed maakte.
Maar zolang rijden hiervoor doe ik niet meer.

Back
Bovenaan