Willow Time

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 1839
Artikelnaam: Willow Time
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 505 gram
Aantal Schoten: 2 x 19 schoten
Effectomschrijving:
Box met 2x 19 schots cakes.
A. Brocade pine staarten met zilveren mine tot brocade pine
B. Zilveren blinking staarten tot dubbele willow met rood, groen en blauwe blink

Tijdsduur: +/- 50 sec
Stijghoogte: +/- 25 m.
Richtprijs: € 34,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Bekijk bijlage 23791

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cakes hoor! Ik begrijp niks van broekhoef. Voor een waaier durven ze € 70,00 te vragen en deze potjes hoeven maar € 15,00 te kosten.

Helemaal niks mis mee! Effecten zijn goed, gevarieerd, passen goed bij elkaar en natuurlijk is de prijs ook gewoon goed te doen!

wauw broekhoff met mooie prijzen voor mooie potten.
Er is er 1 goed op ze hoofd gevallen daar.
Dit ziet er intresant uit

ergens vind ik het heel raar dat het zo stil is om onder andere deze cake maar ook alle andere nieuwe cakes en assortimenten van broekhoff. Zitten toch echt wat pareltjes tussen, waaronder deze vind ik persoonlijk, 30 euro voor 2 cakes is niet duur, wat je dus op bovenstaande film ziet is 60,- daarvoor heb je dus echt wel een spektakel in je straat.

ergens vind ik het heel raar dat het zo stil is om onder andere deze cake maar ook alle andere nieuwe cakes en assortimenten van broekhoff. Zitten toch echt wat pareltjes tussen, waaronder deze vind ik persoonlijk, 30 euro voor 2 cakes is niet duur, wat je dus op bovenstaande film ziet is 60,- daarvoor heb je dus echt wel een spektakel in je straat.

Ik vind het ook raar.. Dit zijn echt toppertjes voor het geld dat je betaalt...

Back
Bovenaan