Willow Time

Zo he dit is wel een topper hoor voor die 30 euro.
Zal mogelijk zijn maar iemand die weet of je dit daadwerkelijk krijgt?

Heerlijke bakken voor een heerlijke prijs! Broekhoff's prijzenbeleid is soms moeilijk te volgen, in dit geval niet erg:p. Benieuwd naar de prestatie in de straat!

Heerlijke bakken voor een heerlijke prijs! Broekhoff's prijzenbeleid is soms moeilijk te volgen, in dit geval niet erg:p. Benieuwd naar de prestatie in de straat!

Omdat het in 1 cake had gekunt :p
Snap niet waarom mensen het zo geweldig vinden in dat filmpje erboven, harde knallen?
Denk dat ik Nakin Fire neem zelfde prijs en meer brocades, kijk nog wel.

Had m op de gok besteld en na het filmpje gezien te hebben absoluut geen spijt van !
Kreeg er ook nog n gratis blinking gauntlet en Blizzard bij, en dat voor 3 tientjes :p

Bij broekhoff is het de ene keer veel te duur en lijkt het alsof ze de draad helemaal kwijt zijn.
Maar dan opeens komen ze weer met dit soort producten met een top prijs kwaliteitsverhouding.

Had m op de gok besteld en na het filmpje gezien te hebben absoluut geen spijt van !
Kreeg er ook nog n gratis blinking gauntlet en Blizzard bij, en dat voor 3 tientjes :p

Bij broekhoff is het de ene keer veel te duur en lijkt het alsof ze de draad helemaal kwijt zijn.
Maar dan opeens komen ze weer met dit soort producten met een top prijs kwaliteitsverhouding.

Vind dat ze dit jaar hele mooie spullen hebben. Het moet allemaal nog maar blijken, maar de osiris en crown executive zien er ook erg goed uit. Prijs-kwaliteit dan.

Vind dat ze dit jaar hele mooie spullen hebben. Het moet allemaal nog maar blijken, maar de osiris en crown executive zien er ook erg goed uit. Prijs-kwaliteit dan.
Crown executive begint veel belovend, maar vind ik toch snel zozo...;)

Crown executive begint veel belovend, maar vind ik toch snel zozo...;)

Ja klopt, maar als je de juiste korting vind (35%) dan zijn de cakes 11 euro per stuk. En er zitten zeker 5 leuke potten (twee waaiers)in en 5 kleinere potten die niet verkeerd zijn :)

Zag er goed uit op video en was net als Extreme Spirit en Extreme Blink in de aanbieding, dus ook maar ff meegepakt :)

Net gezien en wat mij betreft een van de toppers van 2015 hoor!
Mooie effecten en goed hard!
Kan bijna niet geloven dat hier een etiket én een prijskaartje van Broekhoff aanhangt....

Back
Bovenaan