Whistling Rainbow [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6309
Artikelnaam: Whistling Rainbow
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: grams
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving:
Tube diameter:
25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Adviesprijs:
Adviesprijs : € 109,00
Voorverkoop : € 99,00
Onlineprijs : € 89,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

1748878197022.png
Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Effect omschrijving klinkt inderdaad erg goed. Erg benieuwd naar beeldmateriaal.

Vanderelst, moet zeggen dat het heel erg op prijs word gesteld dat er vanuit de importeur via jouw veel gebeurt op het forum. Dat is gewoon heel goed en word door vele hier op het forum gewaardeerd.

Vraagje, wanneer kunnen we de eerste video's verwachten en met name van deze bak?

Laatst bewerkt:
Vanderelst, moet zeggen dat het heel erg op prijs word gesteld dat er vanuit de importeur via jouw veel gebeurt op het forum. Dat is gewoon heel goed en word door vele hier op het forum gewaardeerd.

Vraagje, wanneer kunnen we de eerste video's verwachten en met name van deze bak?

Bedankt, dat is fijn om te horen. Ik hoop de film deze week nog te kunnen plaatsen. :wink:
Het gaat hier om een fluit/crossette compound. Vind hem zelf heel speciaal. :cool:

Dat klinkt zeer goed! Ik kijk er iig zeer naat uit want dat zijn nu net een paar van mijn favoriete effecten :thumbsup:

Ik denk dat dit zo'n product is waar iedereen graag het filmpje van wil zien. Als hij zo goed is als de omschrijving klinkt dan hebben we weer een topper bij.

En inderdaad heel fijn dat de informatie voorziening vanuit GBV-WECO zo goed is!

Geniaal, nog nooit gezien deze combinatie. Voor het eerst dat ik enthousiast ben dit jaar, komt gelijk op het lijstje.

Ok hier was ik dus al bang voor :D
Wow geweldig! Die moet er dus gewoon bij alleen ik telde ik ongeveer 75 shots, 3x25?
Op de doos staat 50.

Back
Bovenaan