Whistling Rainbow [Compound]

Ok hier was ik dus al bang voor :D
Wow geweldig! Die moet er dus gewoon bij alleen ik telde ik ongeveer 75 shots, 3x25?
Op de doos staat 50.

Heel scherp gezien! Foutje! Dit is inderdaad een film met 75 schoten in plaats van 50 schoten.
Zodra ik de goede variant (met minder schoten) heb, plaats ik hem gelijk.

Heel scherp gezien! Foutje! Dit is inderdaad een film met 75 schoten in plaats van 50 schoten.
Zodra ik de goede variant (met minder schoten) heb, plaats ik hem gelijk.

Awww jammer hoor. Maar je kan ook gewoon de foto van de box aanpassen met dezelfde prijs hoor scheelt een hoop werk :D
Maar complimenten hoor, Geweldige bak.

Soort wicked whistle 2.0

Erg fraai. Maar dus 2€/schot uitgaande van de "online prijs"?

Fraai ding, even mijn vaste winkel benaderd en aangegeven dat ik hem nog mis op zijn website :handsup:

Deze moet ik 2 keer hebben, mijn twee favoriete effecten

Super vet deze bak. Twee prachtige effecten bij elkaar. Voor mij de beste nieuw komen voor dit jaar. Met stip op de lijst.

Wat een combinatie! Ziet er op film echt goed uit. We hebben de afgelopen jaren al flink wat rauwe fluiters gezien, maar deze combi is wel echt vernieuwend. Ik hoop dat er een paar schietbedrijven meelezen, want ik denk dat dit product ook fantastisch tot zijn recht zal komen in een show. Qua creativiteit en combinaties kan je dan helemaal los gaan voor een mooi multicolor thema, met zowel F2, PSE als professioneel vuurwerk.

Voor €2 per shot wacht ik liever een demo of straatfilmpje af. Op bedrijfsfilm supermooi (crossettes lijken niet heel ver te splitten), maar ben dan niet overtuigd om €2 per shot neer te tellen.

Back
Bovenaan