Whistling Rainbow [Compound]

Ik sluit me aan bij Mattenfreak. Met de Splitting Rainbow heeft GBV laten zien dat ze het weer kunnen. De kleurtjes van de crossettes zijn bij deze ook weer om te smullen. Ik krijg weer kriebels.

Wat een prachtbak is dit man, deze gaan we toch echt serieus overwegen dit jaar.

Vind het vooral pracht dat er tussen het einde van de fluit en het knallen van de bombette even zo'n lichtkogel zit. Hopen dat de productie versie er net zo uitziet. :applause:

Volgt het werkelijke filmpje nog? Om misverstanden over aantal schoten te voorkomen.

Echt een super gave bak, 2 van mijn meest geliefde effecten in 1. Dit is het bewijs dat vuurwerk toch echt wel kunst is!

Ondanks dat ik in de eerste instantie zoiets had van 'te duur' toch maar ééntje besteld als afsluiter van een klein screamshowtje wat ik wil gaan doen.
Wilde er eigenlijk 2 maar dat doen we ff niet.

Blijft natuurlijk wel een schitterend origineel ding :)

Deze heb ik gelukkig 2x besteld. Dit belooft wat als we het filmpje mogen beloven. Ontzettend veel zin in deze!

Ziet er goed uit hoor! Vindt het tempo zo ook helemaal prima, gezien het feit dat hij 50 shots is geworden. Goede balans tussen niet te snel en niet te langzaam.

Ik kan er nog niet echt een vinger op leggen, maar ik vind deze in productie toch wel iets minder vergeleken met het filmmateriaal op pagina 1 van dit draadje.

Tempo is prima, ook dat de laatste cake wat minder snel gaat. Ik vind de crosettes an sich minder en ook de variatie in kleuren (eerst door elkaar, nu achter elkaar) trekt me wat minder. Blijft natuurlijk wel een uniek exemplaar en heel tof dat dit op de markt is gebracht.

Vind het een mooie prestatie als ditvinderdaad productie -dus straatversie- is.

Ben het wel met m'n bovenbuurman eens, dat de kleuren door elkaar wat leuker/speelser ogen, dan zo achter elkaar.

Voor mij maakt het niet uit, want ligt ver boven m'n budget'regels' (prijs per product)

Back
Bovenaan