Wens hier je medefreaks een knallende dag toe.

Wat hebben we hier allemaal toch een rare, maar prachtige hobby. De geur van het kruit, je broekspijpen de staan te wapperen en de big smile die er op je smoel komt te staan na het afsteken van een mooi stukje vuurwerk.. Goud.

Heel veel plezier, het is weer zover.

STOOOOKENNN!

Als iedereen morgen net zo geniet als ik dat ga doen, dan weet ik zeker dat we een fantastische dag gaan hebben! Ik loop al een aantal dagen met een smile die niet meer verdwijnt.

Ik wens jullie allemaal heel veel, verstandig, stookplezier en zorg dat je niet alleen op jezelf let, maar ook op een ander.

ONZE DAG IS WEER GEKOMEN!!!!

Een heel jaar wachten.
Filmpjes kijken.
Shows bezoeken.
Vuurwerk uitkiezen.
Sparen.
En dan is het morgen alweer zo ver.
De dag is weer gekomen.
En van die ene dag moet je genieten! :D

iedereen een super nieuwjaar morgen!
en hopen dat de weergoden ons goedgezind zijn, en knallend het nieuwe jaar in.
ik wens iedereen veel gezondheid en veel goeds voor 2012.

en mannen slopen is niet stoer! laten we het leuk houden zodat we nog lang kunnen genieten van DE DAG DER DAGEN!!!!

Jongens, ik ga jullie niet meer spreken vannacht ( vandaag )!
Ik wil graag Vuurwerkcrew bedanken voor het verschaffen van de informatie van producten! De freaks natuurlijk voor de belevingen,meningen van de producten en daarbij de bijbehorende filmpjes!

Iedereen een gelukkig oud&nieuw en doe voorzichtig!

Tot 2012!!

Rik :bye:

Beste kruitvrienden,

Ik wilde nog even iedereen mega veel plezier toewensen morgen. Ik hoop dat de weergoden ons matsen rond middernacht! Zal vast allemaal goed gaan komen, geniet en stook verstandig!

Groetennnnnn

Iedereen een knallende en supervette dag gewenst morgen! Hier gaat het helemaal goed komen, heb 'r zin in!!!

Luitjes, veel succes vandaag met het uitleven van je hobby :D Wees voorzichtig en stook vooral buitensporig veel! Dan kan heel NL ervan genieten :) Mazzeltov en tot het nieuwe jaar!

~~Pyrojoe

Jongens een goede stookdag toe gewenst voor iedereen en mogen de goden ons goed gezint zijn dat het om 00:00 droog blijft prettige dag toe gewenst GOOD LUCK

Ik wil bij deze iedereen een mooi en vooral veilige jaarwisseling toewensen,Ik hoop dat iedereen weer helemaal gezond op VWC in 2012.

Met vriendelijke groet
Patrick

Back
Bovenaan