Wens hier je medefreaks een knallende dag toe.

Iedereen een zeer knallend en geweldig nieuwjaar toegewenst! Zorg dat je alle vingers en ogen etc nog hebt na 1 januari!;)

Alle freaks veel plezier met de 3 dagen. Vooral vandaag voor de meeste die t op gaan halen. Maar vooral de 31ste. De stookdag. Geniet en knal er lekker op los. Maar kom aub heelhuids weer terug op dit forum.

Een knallend en gezond 2012.

Veel plezier en fijne dagen jongens, hopelijk hebben we de weergoden een beetje mee.Fijne en vooral knallende en veilige jaarwisseling toegewenst,jongens!

Hierbij wens ik alle freaks een fantastisch en respectvol oud en nieuw toe. Genietse de komende dagen:bye:

Hoop dat iedereen hier een prettige jaarwisseling beleeft en een voorspoedig Nieuwjaar. Kijk goed uit met de vingertjes en nog een leuke dag toegewenst morgen!

Iedereen alvast een geweldige dag toegewenst morgen! Ik verwacht dat ik er vanavond en morgenochtend geen tijd meer voor heb. Belangrijkste is het genieten op een voorzichtige manier. Houd je hoofd erbij en hopelijk zit het weer een beetje mee. In ieder geval, maak er een top dag van!

Ik wens iedereen een fantastische dag morgen. Denk goed na en doe niks doms. Draag een vuurwerkbril en gebruik aansteeklonten. Geniet ervan en kwa weer komt het zeker goed. Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst. :thumbsup::handsup::thumbup::yes::blink::droolthum

iedereen het beste gewenst voor 2012.
pas goed op jezelf , want een ader doet het niet!!!
geniet ervan met volle teugen, we hebben lang genoeg gewacht op het moment supreme.
het weer ziet er goed uit morgen , net als mijn big smile:D:D

Altijd gezellig deze tijd. Mooi hoor die Ajacieden. Jullie zijn morgen van harte welkom met die bommen. Graag voor de deur van Arno Bonte afsteken dan! Bommen op Arno B.!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar omdat Torrr (ROT TER DAM, HOO LI GAN!) vandaag jarig is, krijgen mijn vriendjes uit Amsterdam ook alvast een mooi vuurwerkpresentje.

25960562_1125785799.gif

Nee, even zonder dollen. En dat vind ik dus kud, want dollen vind ik leuk, wil ik bij deze alle liefhebbers een veilige en voorspoedige jaarwisseling wensen. Gelukkig 2012 jongens. Voor iedereen!

:bye:

Ik wil iedereen een hele fijne, gezellige en verstandige dag wensen. Gebruik je verstand en knal veilig. Heel veel plezier allemaal. En alvast een goed 2012 gewenst.

Rob

Back
Bovenaan