Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het hier ook wel willen maar in de 1e week van december de vloer vervangen dus daarna gelijk de spullen in huis

Net weer een bestelling de deur uit gedaan, kan niet wachten tot we eindelijk weer mogen!
Nog 47 daagjes, 5 uurkes, 18 hele minuten en nog 50, 49, 48 ....

Ziet er erg sfeervol uit zeg, top. Benieuwd hoe het eruit ziet als alle bomen er weer staan.

Weet iemand hoe de handhaving etc staan tegenwoordig als t gaat om grote olievaten op de stoep om fikkie te stoken? Krijg dit jaar hoop volk over de vloer en het leek me heerlijk om buiten met paar vaten een gezellig vuurtje te stoken en daarna alle afvalresten erin te mieteren��

Weet iemand hoe de handhaving etc staan tegenwoordig als t gaat om grote olievaten op de stoep om fikkie te stoken? Krijg dit jaar hoop volk over de vloer en het leek me heerlijk om buiten met paar vaten een gezellig vuurtje te stoken en daarna alle afvalresten erin te mieteren��

Nog nooit gehoord dat dat problemen oplevert. Vaak genoeg politie die door de straat rijden en een keer zwaaide. Mijn mening over alles, zolang je normaal doet en rekening houd met anderen/spullen doen ze niet moeilijk. Ze zijn op zoek naar de onruststokers.

Nog nooit gehoord dat dat problemen oplevert. Vaak genoeg politie die door de straat rijden en een keer zwaaide. Mijn mening over alles, zolang je normaal doet en rekening houd met anderen/spullen doen ze niet moeilijk. Ze zijn op zoek naar de onruststokers.

Ik heb verschillende en uiteenlopende verhalen gelezen op FB bijvoorbeeld. Indd ik denk dat als we het veilig doen met kids erbij dat t moet lukken.

Ik ga eens speuren naar paar vaten op MP. thnx oompie!

Aftellen tot 31 december 2023
40 dagen, 10 uur, 57 minuten, 52 seconden te gaan

In totaal:

971 uur
58.258 minuten
3.495.472 seconden

[video]https://nieuwjaar.dagenaftellen.nl/#[/video]

Ik heb verschillende en uiteenlopende verhalen gelezen op FB bijvoorbeeld. Indd ik denk dat als we het veilig doen met kids erbij dat t moet lukken.

Ik ga eens speuren naar paar vaten op MP. thnx oompie!

Zorg ook voor een bult zand onder de ton zodat je de straat niet beschadigd. Vooral asfalt en betonklinkers zijn gevoelig voor hitte. Zolang je het rustig en netjes houdt en niks beschadigd zul je weinig last hebben van anderen.

Hier ook nog nooit commentaar gehad en de politie heeft zelfs wel eens een kopje koffie meegepakt.

Resten zou ik wel mee uitkijken. Sommige gaan niet helemaal leeg en zon knal ik je ton wil je niet met kinderen erom heen

De meeste gemeentes zijn blijer met zo'n ton of korf dan met een vuurtje direct op het asfalt. Zeker als die ton nog op een voetje staat zodat de warmte van de onderkant niet in direct contact staat met het wegdek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan