Welkom bij de Oud & Nieuw countdown 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaa hoppa eindelijk is die er weer! Allemaal heel veel plezier en kom maar op met alle posts, laten we er een topjaar van maken!

Toch altijd weer een fijn gevoel om in te loggen, na een lange zomerslaap. Veel plezier de komende maanden, iedereen! :D

Zo! Heb je ook gelijk je eerste like van het nieuwe seizoen te pakken.

Lekker dat het seizoen weer officieel is gestart. Alles voor de sfeeâh!

Ik zeg net tegen m'n vrouw, wordt tojd voor de kerstverlichting, tis donker in huis..

(Kijk nu al uit naar de kerstverlichting op de nieuw te plaatsen veranda/overkapping.

Hoop dat het nog eens droog wordt, zodat de hovenier aan de slag kan...

Wij hebben ook een veranda daar hangt de zelfde soort verlichting langs de randen en om de palen...echt fantastisch haha!!

Het is dat ik nogal duizelig ben van een operatie, maar anders zou ik stiekem ook de kerstverlichting al wel op willen hangen. Heerlijke sfeer.
Probeer het uit te stellen tot na Sinterklaas… uitdaging.

Kerstsfeer merk ik eigenlijk nog niks van in mijn omgeving. Ik hoop dat dat wel gaat toenemen over een paar weken

Afgelopen zaterdag de kerstverlichting buiten gehangen. Kreeg vandeweek gelijk al een leuke reactie van een buurvrouw dat ze het zo gezellig vond en zelf ook de kerstverlichting uit de dozen ging halen. Langzaamaan komt de sfeer er steeds beter in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan