Welk product zou je willen stoken?

Ball Python en Kometenbomben. Wat een dingen waren dat joh!

En inderdaad de oude Asian Thunder rockets. Heb die uiteindelijk ooit nog een keer gehad. En heel wat pakjes van de nieuwere Thunder Rockets, die zwarte.

• Like
Waarderingen: GMP
Eigenlijk alles uit de oude folder van mercurius, daarmee is het allemaal begonnen. Van een meter pakket tot kleine potje en later ook de grotere, ik zou het allemaal graag eens over stoken. Maar als ik dan toch echt moet kiezen dan vooral1000020869.png

De oude eerste batches van de Lord of Thunder, wat gingen die in mijn beleving snoeihard en ja we kunnen als we dan toch bezig zijn deze toppers niet vergeten
1000014289.jpg

De beste grondbloemen die er waren! Soms oranje soms paars maar altijd topkwaiteit!

Iskra Nebianski, SUpernaut 1 en 2, Fireball, Alpha1 Rockets.....We gaan volgend jaar met oud en nieuw misschien naar Engeland dus dat wordt leuk dan...

Eerste lichting NL Zink pijlen waren ook top....

Die had ik zo'n 20 jaar geleden en moeders heeft het er nog steeds over.

Lekker diep in de grond prikken zodat ze op de grond knalde.
Nu zal ik dat niet snel meer doen maar toen was dat echt waanzinnig die dreun door de grond.

Uiteraard wel veilig op (genoeg) afstand.

Raar hè, dat single shots nu verboden zijn. 🧐

Dat vind ik zeker raar want het was leuk om van de ene kant naar de andere kant van het pleintje te schieten.
Als je hem in het basketbal ringetje kreeg was het helemaal tof.

Nooit geen ongelukken mee gebeurd, ook niet als je hem ondersteboven zette en hij dus op de grond knalde.

Ik (en vrienden) heb(en) er ook nog nooit wat mee opgeblazen zoals je wel ziet met nitraten die deze F3 single shots ruimschoots vervangen hebben.

Dat vind ik zeker raar want het was leuk om van de ene kant naar de andere kant van het pleintje te schieten.
Als je hem in het basketbal ringetje kreeg was het helemaal tof.

Nooit geen ongelukken mee gebeurd, ook niet als je hem ondersteboven zette en hij dus op de grond knalde.

Ik (en vrienden) heb(en) er ook nog nooit wat mee opgeblazen zoals je wel ziet met nitraten die deze F3 single shots ruimschoots vervangen hebben.
F3 singles waren sier. Nitraten enkel knal. Gebruik vuurwerk gewoon hoe het moet. Hoe leuk het ook is, een ongelukje zit in een klein hoekje.

F3 singles waren sier. Nitraten enkel knal. Gebruik vuurwerk gewoon hoe het moet. Hoe leuk het ook is, een ongelukje zit in een klein hoekje.

Dus jij hebt nooit van een babypijltje een voetzoeker gemaakt?
Dus jij hebt nooit met een romeinse kaars in je handen gestaan maar netjes in de grond geprikt?
Dus jij hebt nooit twee I-shape vuurwerkpotten in V-shape neergezet?
Dus jij hebt nooit... Je snapt me wel denk ik.

Een ongeluk gebeurd eerder met dronken malloten die een pot niet vast zetten of vuurwerk oprapen wat niet af is gegaan.

Een single shot met een boogje schieten van de ene naar de andere kant van het plein zie ik geen kwaad in en heb ik zeker 100-den keren gedaan en nog nooit ellende van gehad.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.

Dus jij hebt nooit van een babypijltje een voetzoeker gemaakt?
Dus jij hebt nooit met een romeinse kaars in je handen gestaan maar netjes in de grond geprikt?
Dus jij hebt nooit twee I-shape vuurwerkpotten in V-shape neergezet?
Dus jij hebt nooit... Je snapt me wel denk ik.

Een ongeluk gebeurd eerder met dronken malloten die een pot niet vast zetten of vuurwerk oprapen wat niet af is gegaan.

Een single shot met een boogje schieten van de ene naar de andere kant van het plein zie ik geen kwaad in en heb ik zeker 100-den keren gedaan en nog nooit ellende van gehad.

Maar goed ieder zijn mening natuurlijk.
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ja, die dingen ook allemaal gedaan. Maakt t niet goed. Achteraf blij dat t allemaal goed afgelopen is.

Back
Bovenaan