Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ja, die dingen ook allemaal gedaan. Maakt t niet goed. Achteraf blij dat t allemaal goed afgelopen is.
Sorry dat ik bezopen was buurman!De keren dat er 'wat' gebeurde waren het altijd dronken imbecielen.
Ik ben 2 keer geraakt door vuurwerk en dat kwam niet door mezelf of wat onschuldig kattenkwaad.
De eerste keer vond iemand het nodig om een grote sierpijl zo in het vuur te gooien.
Daarop rende ik als jochie weg naar wat ik dacht de veilige kant.
Tijdens het rennen keek ik achterom en die vuurpijl kwam mijn kant op, schampte me voorhoofd waar een zwarte veeg op te zien was en klapte zo 5 a 10 meter bij me vandaan.
Dit was dankzij de dronken eikel van een buurman.
De tweede keer vond iemand het nodig om een nitraat voor ons groepje neer te gooien en dat stukje beton knalde keihard tegen mijn wenkbrauw met huidbreuk en een druppeltje bloed tot gevolg.
Dat was dankzij de dronken eikel van een ander groepje.
-
Mijn ervaring leert me dat je dus best vuurwerk 'anders' mag gebruiken dan strikt genomen de bedoeling is, zo lang je het maar veilig en verantwoord doet en je koppie erbij houd.
Sorry dat ik bezopen was buurman!![]()